کد خبر: ۶۴۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۳
امام جمعه داراب تاکید کرد؛

حرف غفاری و آمریکا یکی است/ پای فتنه گران به فارس باز شود مردم شدیدا برخورد می کنند

از فتنه گران و مردگان سیاسی برای سخنرانی در استان دعوت نکنید که استان را به هم بریزند.
به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته شهر امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت:  در زمان جنگ از شهید دستغیب پرسیدند نظر شما در رابطه با ادامه جنگ چیست؛ ایشان که مطیع ولایت و رهبری بودند جواب دادند نظر من مهم نیست مهم این است که ولی فقیه چه می فرمایند.

وی افزود: کسی حق ندارد قبل از فرمان ولایت در مورد صلح حرفی بزند اگر ایشان امر به ادامه جنگ دادند جهاد و در غیر این صورت صلح می کنیم.

صادقی گفت: متاسفانه در هفته گذشته هادی غفاری یکی از ورشکستگان سیاسی جریان فتنه به استان فارس آمد و در روز 16 آذر در دانشگاه حرف هایی زد که اربابان آمریکایی آنها می زنند.

وی تاکید کرد: این مرده سیاسی حرف هایی زد که فتنه گران و ورشکستگان سیاسی می زدند؛ مسئولین سیاسی استانداری نباید اجازه سخنرانی این افراد خائن به نظام و رهبری که سابقه براندازی نظام دارند را صادر کنند.

امام جمعه داراب گفت: از فتنه گران و مردگان سیاسی برای سخنرانی در استان دعوت نکنید که استان را به هم بریزند. مردم استان فارس تابع و مطیع ولایت فقیه هستند پس نباید مسئولین اجازه دهند این فتنه گران در جلسات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: عده زیادی از خانواده های شهدا و بسیجیان شهرستان داراب برای رفتن به استان و اعتراض به سخنرانی این فتنه گر با ما تماس گرفته و اعلام آمادکی کردند.

صادقی خطاب به مسئول سیاسی استانداری فارس گفت: نهایت سعی شما باید بر حفظ آرامش استان باشد چرا که این مردم در برابر فتنه گران هیچ گونه تعارف و تحملی ندارند و با آنها بشدت برخورد می کنند. شیراز سومین حرم اهل بیت و شهر شهدای بزرگی چون دستغیب ها است که عمر خود را در راه دفاع از ولایت گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بی نظیر شیعیان در مراسم اربعین حسینی کربلا گفت: امسال بیشترین تجمع در کربلا داشتیم و بر اساس آمارها بیش از 17 میلیون نفر در کربلا حضور یافته اند. شما خواب و غذای این جمعیت را تصور کنید که همین نشانه برکت امام حسین (ع) است.

وی از مردم داراب خواست به منظور شرکت در مراسم عزاداری اربعین به صورت متحد و یکپارچه، روز شنبه از ساعت 8 صبح در آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) حضور یابند.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم عزاداری اربعین شهرستان داراب، فردا (شنبه) از ساعت 8 صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه فارس بخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
United States of America
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳
2
مرگ بر ضدولایت فقیه ..استاندارمحترم مدیران افراطی راباشجاعت برکنارکن