کد خبر: ۶۴۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۳
سردار سلامی:

گروه تکفیری داعش بزودی از صفحه امنیتی - سیاسی منطقه پاک خواهد شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مطمئنا گروه تکفیری داعش به زودی از صفحه امنیتی - سیاسی منطقه پاک خواهد شد.
به گزارش شیرازه سردار حسین سلامی،جانشین فرمانده  کل سپاه پاسداران در گفتگو با کردتودی گفت: آمریکا و غرب برای تغییر نقشه سیاسی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام با شکست مواجه شده اند و در سطح سیاسی نیز با یک نوع استراتژی ناقص مواجه اند در نتیجه یک نوع ابهام و سرگردانی در نگرش سیاسی آمریکا به وجود امده است.

وی خاطرنشان کرد: اما در سطح میدانی موازنه قدرت به نفع مردم و نظام سوریه و عراق در جریان است به گونه ای که در ماه های اخیر مقاومت مردمی توانسته است هزینه های متعددی را بر گروه داعش تحمیل کند و ان ها را از مناطق مختلف عراق و سوریه بیرون برانند و بخشی از مناطقی که در تصرف و اشغال ان ها بود را بازپس بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروزه پدیده نظامی داعش در حال کنترل شدن و مهار شدن است و در حقیقت غلبه نظامی داعش در حال انهدام است؛ مطمئنا این گروه تکفیری از صفحه امنیتی - سیاسی منطقه پاک خواهد شد و این گروه که توسط آمریکا و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند دیگر نمی توانند به محملی برای تفرقه میان مذاهب اسلامی تبدیل شود.

سلامی گفت: مطمئنا بیداری اسلامی می تواند وحدت خوبی را به دشمنان اسلام نشان دهد همین بیدار شدن و وحدت جهان اسلام حول محور مقابله با تروریسم و افراطی گری است که ریشه های تفرقه را خواهد خشکاند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳
0
درود بر سپاه