کد خبر: ۶۴۶۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۳

استقبال مردم شیراز از سخنان ضد صهیونیستی رهبر معظم انقلاب +تصاویر

جمعی از مردم و مسئولین شیراز هم با با ابراز تمایل برای نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی به سخن امام خود لبیک گفتند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، «گاهى بعضى از جوان‌هاى ما که مراجعه می‌کنند و جوابى ‏نمى‌شنوند، به من نامه می‌نویسند و التماس می‌کنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ‏ملت، عاشق مبارزه‌ با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است».‏ این ‏فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در چهارم آذرماه سال جاری است.

شش روز پس از ایراد این سخنرانی فرمانده معظم کل قوا پوستر ذیل را تحت عنوان عاشق مبارزه با صهیونیست ها منتشر کرد که با گذشت ساعاتی از انتشار آن بازتاب رسانه ای گسترده ای در سایت ها و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی داشت.



تنها چند ساعت پس از انتشار این پوستر خیل انبوهی از عاشقان مبارزه با اسرائیل جنایتکار عبارت "ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم" را بر روی کاغذ و یا پلاکارد نوشته و با در دست گرفتن این پلاکارد و کاغذ ها تصاویر خود را در فضای مجازی از طریق شبکه های اجتماعی و سایت های گوناگون منتشر کردند تا آمادگی خود را برای مبارزه با صهیونیست ها اعلام نمایند.
حالا جمعی از مردم و مسئولین شیراز هم با با ابراز تمایل برای نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی به سخن امام خود لبیک گفتند و با نوشتن عبارت "ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم" روی پلاکاردها و دست گرفتن آنها اعلام کردند همان گونه که رهبری فرمودند عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳
0
بسم الله ایران را قدرتمند کنید اسرائیل از بین خواهد رفت
حالا برید دنبال قدرتمند کردن ایران که یکیش قدرت اقتصادی هست
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳
0
marg bar isreal
marg bar zionists