کد خبر: ۶۴۷۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۳

ضرغام صادقي: 9 دي تجلي يكپارچگي ملي ايرانيان است

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي گفت: 9 ديماه تجلي وحدت و يكپارچگي ملي ايرانيان است.

ضرغام صادقي گفت: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی گرایانه خود است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا؛ وی افزود: 9 دی سال 1388 نیز از جمله حوادث و رخدادهای بزرگ و ماندگاری است که پس از چند ماه فتنه‌انگیزی و فتنه افروزی جبهه متحد ضد انقلاب و معاندین داخلی و خارجی نظام با الطاف الهی و بصیرت در ولایت پذیری ملت نستوه و رشید ایران اسلامی خلق و پیامدهای شگفت انگیز آن توانست قدرت انقلاب اسلامی و دشمن شناسی و وقت شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشاند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق رهبرانقلاب و حضور هوشمندانه مردم شریف ایران اسلامی نبود معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد.

صادقي گفت: رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلف با هدف تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی ایرانیان و ایجاد شبهه و توهم در روند انتخابات شعله ی آتش این اختلاف را دامن زده اند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته، گفت: دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند اما رهبري مدبرانه رهبر معظم انقلاب و بصيرت مردم سد بزرگي بر سر راه اين خواسته بوده و هست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳
0
مسئولان ستاد هاي موسوي ؛ مديران اجرائي دولت راستگويان.
Safa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳
0
چي شده از ضرغام مصاحبه گرفتيد؟
استفاده ابزاري يعني اين،واقعا كه دس كيهان رو از پشت بستيد