کد خبر: ۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۳

شکست سنگین تیم قشقایی شیراز در قم

تیم فوتبال امید صبای قم در آخرین بازی خانگی خود از فصل جاری مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر قشقایی شیراز به برتری پرگل دست یافت.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، با وجود پیروزی با ارزشی که تیم فوتبال امید صبای قم در هفته نهم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور کسب کرد باز هم باید از آخرین مسابقه خود در میهمانی برق شیراز حتما یک امتیاز بگیرد.

اما پیش از اینکه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور به هفته پایانی مرحله گروهی خود برود و تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی و همچنین سقوط‌کننده به دسته پائین‌تر مشخص شوند، صبای قم آخرین بازی خانگی را برابر تیم قشقایی شیراز برگزار کرد و با حساب 3 بر صفر به برتری رسید.

تیم فوتبال صبای قم به دنبال پنجمین پیروزی و حفظ جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با انگیزه بسیار بالا، در آخرین دیدار خانگی خود از فصل جاری لیگ باشگاه‌های کشور عصر امروز برابر تیم قشقایی شیراز به میدان رفت و در همان نیمه نخست کار را تمام کرد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال صبای قم در نهمین هفته از دیدارهای دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در نیمه نخست توانستند 3 بار دروازه تیم انتهای جدولی قشقایی شیراز را باز کنند تا نسبت به گذشته امیدواری بیشتری برای صعود به مرحله نهایی داشته باشند.

جدال صبای قم با قشقایی شیراز در واقع رقابت تیم‌های بالا و پائین جدول مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و صبای قم در 45 دقیقه نخست این بازی 2 بار توسط حسین نو‌ع‌خواه و یک بار نیز توسط محمد کتابداری به گل رسید تا با آرامش کامل 3 امتیاز با ارزش این بازی را کسب کند.

در نیمه دوم تیم فوتبال امید صبای قم که به دنبال صعود به مرحله نهایی است بیشتر به کنترل توپ و میدان پرداخت تا قشقایی شیراز که برای فرار از سقوط به دسته پائین‌تر تلاش می‌کند به دروازه این تیم نرسد و بدین ترتیب بازی با پیروزی صبای قم به پایان برسد.

در این دیدار سجاد کرمان بهترین گلزن تیم فوتبال امید صبای قم به دلیل 3 اخطاره بودن حضور نداشت اما داود بهادری بازیکن ملی‌پوش صبا در ترکیب اصلی به میدان رفت و حسین نوع‌خواه نیز با زدن 2 گل خود را به جمع گلزنان برتر لیگ امسال نزدیک‌تر کرد.

همچنین تیم فوتبال امید قشقایی شیراز به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود در دقیقه 85 بازی، لحظات رو به پایان این مسابقه حساس خارج از خانه را 10 نفره بازی کرد در حالی که این تیم در هفته پایانی باید در خانه خود پذیرای تیم فولاد یزد باشد و صبا در میهمانی برق شیراز به میدان می‌رود.
نظرات بینندگان