کد خبر: ۶۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۳

کشف 2 كيلو هروئين از شكم چند افغاني در شیراز

در اين رابطه خودرو پژو آر دي حامل افاغنه توقيف وراننده آن نيز دستگير شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از كشف يك محموله قاچاق 216 كيلوگرمي ترياك، از يك دستگاه خودرو وانت پيكان در جنوب شرق استان فارس خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان مطلع شدند يك دستگاه وانت بار حامل موادمخدر از مسير بندرعباس به سمت آن شهرستان در حال حركت مي باشد

وي ادامه داد: ماموران ضمن انجام اقدامات اطلاعاتي براي شناسايي و توقيف اين خودرو چند اكيپ خودرويي و موتوري را  در طول مسير تردد قاچاقچيان مستقر كردند.ف
رمانده انتظامي شهرستان لارستان اظهار كرد: پس از استقرار نيروها در طول مسير، خودرو قاچاقچيان را مشاهده و اقدام به تعقيب آن كردند.
سرهنگ "خليفه" افزود: زماني كه ماموران قصد متوقف كردن خودرو را داشتند خودرو متواري و پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن مقدار ۲۲ كيسه موادمخدر از نوع ترياك به وزن ۲۱۶ كيلوگرم كشف شد.

کشف 2 كيلوگرم هروئين از شكم سه افغاني
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس از دستگير سه افغاني در شيراز خبر داد كه براي قاچاق موادمخدر 2 كيلو و 204 گرم هروئين را بلعيده بودند.
 سرهنگ "محمدجعفر تولايي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از ورودي هاي واقع در شرق شيراز به يك دستگاه خودرو پژه آر دي حامل راننده و سه نفر افغاني مظنون آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: ماموران به سرنشينان خودرو مظنون و با انجام تحقيقات اوليه متوجه شدند اين سه نفر افغاني قاچاقچي موادمخدر هستند كه با روش بلعیدن و انباری قصد حمل و جابجايي موادمخدر را دارند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: پس از دستگيري اين سه افغاني با اقدامات مراقبتي و پزشكي مقدار 2 كيلو و 204 گرم هروئين كه به روش بلعيدن از استان سيستان و بلوچستان به صورت انباري به شيراز انتقال داده بودند از آنان كشف شد.

سرهنگ "تولايي" خاطر نشان كرد:در اين رابطه خودرو پژو آر دي حامل افاغنه توقيف وراننده آن نيز دستگير شد.
دستگیری عامل تيراندازي در سروستان  كمتر از 24 ساعت
فرمانده انتظامي شهرستان سروستان فارس گفت: فردي كه پس از تيراندازي به سمت يكي از شهروندان در كوه هاي اطراف اين شهرستان مخفي شده بود كمتر از 24 ساعت دستگير شد.
سرهنگ "بهزاد دهقان " در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان سروستان از وقوع يك فقره تيراندازي به سمت يكي از شهروندان و مصدوميت وي در اين شهرستان توسط فردي ناشناس مطلع شدند.
وي ادامه داد: موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و اقدامات لازم براي شناسايي و دستگيري ضارب آغاز شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سروستان بيان كرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي ضارب به نام "ح – الف" ۲۴ ساله شناسايي و مشخص شد وي در حوالي يكي از روستاهاي اطراف شهرستان در دامنه كوه "سياه" مخفي شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان سروستان گفت: با اقدام سريع و تلاش ماموران ضارب در كمتر از ۲۴ ساعت در محل اختفاء در حاليكه در يك كلبه جنگلي مخفي شده بود دستگير و از وي يك قبضه اسلحه دولول شكاري و يك قبضه سلاح سرد "كارد" كشف و در تحقيقات به تيراندازي به سمت يكي از شهروندان به دليل اختلافات قبلي اقرار كرد.

خودرو پژو 405 حامل كالاي قاچاق در خرمبيد متوقف شد
فرمانده انتظامي شهرستان خرمبيد استان فارس از توقيف يك دستگاه خودرو 405 حامل كالاي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "سعيدابوالحسني" در تشريح اين خبر گفت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" هنژام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف كردند.
وي ادامه داد: ماموران پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن 4 هزار و 200 ثوپ البسه قاچاق كشف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان خرمبيد با بيان اينكه خودرو توقيف شده حامل كالاي قاچاق از سمت شیراز به سمت صفاشهر در حال حركت بود گفت: راننده اين خودرو نيز دستگير و به منظور طي مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

نظرات بینندگان