کد خبر: ۶۵۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۳
تهیه‌کننده فیلم سینمایی شیار 143:

برخی افراد به دنبال توقف اکران شیار 143 هستند

تهیه‌کننده فیلم سینمایی شیار 143 گفت: هفته آینده شورای صنفی جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و در آنجا اگر توقف اکران تصویب شد موضوعاتی را در این رابطه مطرح می‌کنم.
محمدحسین قاسمی در نشست خبری در منطقه تجاری گردشگری سپاد با بیان اینکه زنده بودن آثار سینمایی بستگی به مخاطب دارد اظهار کرد: سینما باید چرخه اقتصادی داشته باشد و این چرخه باید حفظ شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ وی با انتقاد از عدم حمایت از شیار 143 عنوان کرد: متاسفانه در گذشته حمایت‌های کافی از این فیلم صورت نگرفت و شیار 143 ابتدا قرار بود در عید نوروز اکران شود اما به دلیل همزمانی با چند فیلم دیگر نظیر فیلم «چ» اکران این فیلم عقب افتاد و در سردترین زمان سینمای کشور اکران شد اما خوشبختانه استقبال مردم از این فیلم تاکنون خوب بوده است.

تهیه‌کننده فیلم شیار 143 ادامه داد: متاسفانه بنیاد فارابی حمایت‌های لازم را از این فیلم نکرد و شهرک سینمایی نیز به این فیلم داده نشد.

قاسمی با بیان اینکه در شورای صنفی مقرر شده اکران شیار 143 متوقف شود گفت: ما می‌توانیم این فیلم را تا اواخر بهمن در سینماهای کشور اکران کنیم.

وی تصریح کرد: هفته آینده شورای صنفی جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و در آنجا اگر توقف اکران تصویب شد موضوعاتی را در این رابطه مطرح می‌کنم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳
0
توقف اکران این فیلم یک جنایت است