کد خبر: ۶۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
شورای هیئات مذهبی استان فارس:

کاریکاتورهای نشریه «شارلی ابدو» یادآورد منطق عصر جاهلی است

شوراي هيئات مذهبي استان فارس در محکوميت اقدام موهن نشريه شارلي ابدو بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش شیرازه شوراي هيئات مذهبي استان فارس در محکوميت اقدام موهن نشريه شارلي ابدو بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «شوراي هيئات مذهبي استان فارس ضمن محکوم کردن تروريسم در هر شکل، با هر بهانه و در هر کجاي عالم، نسبت به شروع موج جديدي از اهانت و گستاخي به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشأن اسلام(ص) ، به نام آزادي و به بهانه تروريسم هشدار داده و آن را محکوم مي نمايد.»

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
يک بار ديگر بشر بريده از وحي جاهليت خود را به رخ کشيد، اما اينبار در لباس و لواي تکنولوژي و ابزارهاي مدرن و به نام آزادي و به بهانه مبارزه با تروريسم.  همان گونه که جاهلين عصر پيامبر اعظم(ص) با هياهو، توهين و آزار تلاشي بي حاصل را در جهت جلوگيري از گسترش پيام آسماني محمد(ص) به اذهان و قلوب مؤمنين و آزادگان آن عصر داشتند، امروز نيز همان تلاش مذبوحانه با ادعاها،بهانه ها و ابزارهاي جديد براي ممانعت از گسترش روز افزون نداي حق طلبي و عدالت خواهي مکتب انسان ساز اسلام،اين ميراث عظيم پيامبر رحمت در جريان است.  
چاپ و انتشار کاريکاتور موهن از سوي نشريه"شارلي ابدو" به بهانه عمل قبيح ترور و به نام آزادي يادآور همان رفتارهاي خالي از منطق عصر جاهلي است. چه آنکه هم تروريست هاي نادان و هم اهانت کنندگان به ساحت نوراني پيامبر اسلام هر دو يک هدف را دنبال مي کنند و آن منحرف کردن اذهان و قلوب انسانهاي رنج کشيده و تشنه عدالت و آزادي از پيام نوراني رحمه للعالمين است و هر دو جريان همديگر را تقويت مي کنند. توهين کردن به مقدسات يک و نيم ميليارد مسلمان،آن هم به نام آزادي جلوه اي از جاهليت مدرن است که از قضا بستر ساز و تقويت کننده تروريسم کوري است که اهانت کنندگان خود را قرباني آن ميدانند.
شوراي هيئات مذهبي استان فارس ضمن محکوم کردن تروريسم در هر شکل، با هر بهانه و در هر کجاي عالم، نسبت به شروع موج جديدي از اهانت و گستاخي به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشأن اسلام(ص) ، به نام آزادي و به بهانه تروريسم هشدار داده و آن را محکوم مي نمايد.  و با استعانت از درگاه خداوند متعال و تمسک به آيه شريفه:" وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ "، اطمينان دارد که اين اقدامات طراحي شده و شيطاني کوچکترين تأثيري در اشاعه آموزه هاي الهي اسلام نخواهد گذاشت و به فضل الهي هر روز بر خيل عاشقان و دلباخته گان اين مکتب متعالي افزوده خواهد شد و کوير تشنه ذهن و دل انسانهاي آزادي خواه به باران رحمت عزيز ترين آفريده خدا سيراب خواهد شد و پيام جهاني پيامبر مهرباني به گوش همه جهانيان خواهد رسيد و دشمنان حضرتش جز خواري،ذلت و نفرت بهره اي نخواهند برد. ان شاءالله.
نظرات بینندگان