کد خبر: ۶۵۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۳
از سوی رحمانی فضلی صورت گرفت؛

انتخاب معاون سياسی وزارت كشور/ دست افراطی‌ها كوتاه‌ شد

سخنگوی وزارت کشور از انتخاب محمدحسین مقیمی برای معاونت سیاسی وزارت کشور خبر داد.
بالاخره پس از كش و قوس‌های فراوان، محمد حسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور انتخاب خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از جهان، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با  فارس، با تأیید این خبر گفت که حکم مقیمی تا چند روز آینده توسط وزیر کشور امضا می‌شود.

گفتنی است، محمدحسين مقیمی پیش از این به عنوان سرپرست شهرداری تهران، استاندار استان‌های خوزستان و کرمانشاه، معاون عمرانی وزارت کشور، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نماینده مردم خمین در مجلس در مجلس هشتم و استاندار استان مرکزی (از سال ۱۳۹۲ تاکنون) بوده است.

به گزارش جهان، اين انتخاب از سوی رحمانی فضلی وزير كشور در حالی صورت می‌گيرد كه يكی از سايت‌های نزديك به دولت خبر از تلاش برخی جريانات افراطی براي تحميل گزينه خود به وزير كشور داده بود.

سايت انتخاب در هفته پيش گزارش داده بود كه صالحی اميری گزينه اول پيشنهادی براي وزارت ورزش كه نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگيرد، براي تصدی معاونت سياسی به وزير كشور معرفی شده ولی رحمانی فضلی ضمن مخالفت با اين فرد، در برابر دستور رئيس جمهور نيز مقاومت كرده است.

اين در حالی است كه هفته گذشته وزیر کشور، در نشست سالانه مشاوران و مدیران کل امور بانوان و خانواده های استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران، در واكنش به اخبار مبتنی بر انتصاب صالحی امیری به معاونت سیاسی وزارت کشور، اين شايعه را رد کرده و در پاسخ به این سوال که چرا در مقابل این انتصاب مقاومت کرده‌اید، گفت: مگر کسی جرات دارد که روی دستور رییس جمهوری حرفی بزند؛ من به شخصه به رییس جمهور علاقه مند و از دستورات ایشان اطاعت می کنم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳
0
صحبتهاي اقاي مقيمي رو يك شب بعد از اينكه حكمشون زده شد رو از شبكه سه ببينيد.
چن ماه ديگه ميبينيم چطور دهان به ناسزا و تهمت باز خواهيد كرد.