کد خبر: ۶۵۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

انتظار مردم خرامه برای فرماندار جدید یک ماهه شد

احسان خازن فرماندار خرامه، اوایل دی ماه امسال، استعفای خود را به استانداری فارس اعلام کرد اما با گذشت یک ماه از این اتفاق، شهرستان خرامه همچنان در ایستگاه بلاتکلیفی توقف کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، موج تغییرات در اشکال و ابعاد مختلف، صاحبان صندلی را از یک وزارتخانه در پایتخت گرفته تا یک بخشداری در دورافتاده ترین نقطه کشور را دگرگون کرد.

شهرستان خرامه از این قائده مستثنی نبود اما شکلی متفاوت داشت؛ یک فرماندار از دولت دهم به دولت یازدهم انتقال یافت که متاسفانه این انتقال عمر طولانی نداشت و احسان خازن فرماندار خرامه پس از گذشت 323 روز استعفا داد.

گذشته از بحث استعفا که در زمان خود به اندازه کافی، سر و صدا کرد در حال حاضر مهمترین سوال پیش آمده، چگونگی انتخاب فرماندار جدید است؛ چرا که با توجه به شرایط شهرستان و نیازمندیهایش، به قراین و شواهد این روزها انتخاب فرمانداران تحت تاثیر خط و خطوط سیاسی و نه ارجحیت اصل شایستگی صورت می گیرد که این نگران کننده است.

یک ماه از این اتفاق می گذرد اما شهرستان خرامه همچنان در ایستگاه بلاتکلیفی توقف کرده است؛ شهرستانی محروم که این روزها به یک مدیر پی گیر بسیار نیازمند است و با توجه به بومی بودن نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، هر روزی که از دست می رود، زیان های جبران ناپذیری متحمل مردم خواهد شد.

واقعیت ها را می توان در کلام مقام معظم رهبری جستجو کرد؛ تاکید ایشان بر تقویت دولت و رضایتمندی مردم است؛ آیا عزل و نصب هایی که با نگرش سیاسی انجام می گیرد در افزایش میزان رضایتمندی مردم تاثیر دارد؟

مشکلات شهرستان خرامه، مشکلات سیاسی نیست، مشکل ناهماهنگی بین دستگاه ها و دعواهای حزبی نیست؛ مردم و مسئولین خرامه سالهاست که از این حواشی دور شده اند و بصورت یکصدا بر ریسمان وحدت چنگ می زنند.

آیا دلیلی همچون شرایط استخدامی می تواند به راحتی مهر ابطال بر شاکله تجربیات یک مدیر بزند و یا اینکه علت را باید در جای دیگر جستجو کرد؟ آیا با استقرار فرماندار جدید، سریال تغییر و تحولات مدیران شهرستانی آغاز نمی شود و یا باید فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم؟

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
به خدا حیف خازن تو رو خدا از این مدیر استفاده کنید خیلی کارش درسته