کد خبر: ۶۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
«شیرازه» برای اولین بار منتشر می کند

توبه نصوح یک نصاب ماهواره؛ افسوس می خورم که سال ها برای دشمن خدمت کردم+ فیلم

قطعا گناه بی آبرویی دختران و پسران و نابودی خانواده ها را تنها پای استکبار جهانی نمی نویسند بلکه علاوه بر خود خانواده ها، پای تمام کسانی که کمک می کنند تا این ابزار دشمن در خانه های گرم ایرانی ها جاخوش کند گیر است!
شیرازه- سرویس فرهنگی: ماهواره، دستگاهی که امروز ابزاری جنگی است! تجهیزاتی که داوطلبانه اما با غفلت وارد خانه های ما می شود و ساعت ها خانواده ها را میخکوب خود می کند. فایده اش در برابر مضرات بیش از اندازه اش اصلا به چشم نمی آید. عده اي براي توجيه  استفاده از ماهواره، مي گويند:ماهواره هم يک وسيله است که مي توان از آن استفاده هاي خوب يا بد کرد، مثل چاقو!

واقعیت اما این است که این چاقو دسته خود را می برد. چه خانواده هایی که از ماحصل تماشای شبکه های ماهواره ای فرو می پاشند و چه دختران و پسرانی که یاغی می شوند! ماهواره کاری می کند که دیگر از آن غیرت ایرانی چیزی نمی ماند. روابط محرم و نامحرم عادی می شود. دیوار اعتماد فرو می ریزد. حرف درباره مضرات ماهواره زیاد است.... قطعا گناه بی آبرویی دختران و پسران و نابودی خانواده ها را تنها پای استکبار جهانی نمی نویسند بلکه علاوه بر خود خانواده ها، پای تمام کسانی که کمک می کنند تا این ابزار دشمن در خانه های گرم ایرانی ها جاخوش کند گیر است!

یکی از عوامل اصلی استقرار سرباز دشمن در پشت بام ها، نصابان ماهواره ها هستند. کسانی که حتی از این راه روزی می خورند. هزینه نصب زیاد هم نیست، فقط 25 هزار تومان! ایمان قربان زاده نصاب آنتن است و به قول خودش کارش ضمانت هم دارد. از قیمت نصب آنتن و رسیور که می‌پرسی، می‌گوید: رسیور و آنتن هم داریم. بهتر است شب قبل تماس بگیرید و هماهنگ کنید! اما حالا او پس از سال ها نصب آنتن برای مردم  از کرده خود سخت پشیمان است. ایمان می گوید توبه کرده است و دیگر نمی خواهد به دشمن خدمت کند. با بغض می گوید حیف ما ایرانی ها نیست که شبکه های ماهواره ای نگاه کنیم و تلویزیون خود را رها کنیم؟

آن چه در زیر می بینید مصاحبه قربان زاده با شیرازه است.


نظرات بینندگان