کد خبر: ۶۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
ضربه برای عزت

باشکوه‌ترین «ضربه متقابل» مردم سومین حرم اهل بیت به بدخواهان ایران در جشن پیروزی انقلاب

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شیراز برگزار شد. مردم بار دیگر با حضور سراسری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شور نشاط و یکپارچه پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، راهپیمایی پروشور مردم شیراز در گرامی‌داشت سی و ششمین بهار آزادی از ساعت10 صبح امروز در این شهر آغاز شد.

این در حالی است که مسیرهای منتهی به میدان آزادی از ساعتی پیش از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن مملو از جمعیت است.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال مثل سال قبل از مسیرهای سه گانه شروع و با گذر از میدان شهدا (ستاد) به میدان ازادی ختم می شود.

- لحظه به لحظه به حجم جمعیت راه پیمایی کننده افزوده می شود

- حضرت ایت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان به خیل عظیم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن پیوست.

-راهپیمایان شیرازی شعارهایی همچون، الله اکبر، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، انرژی هسته ای حق مسلم ماست سر می دهند.

- آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و استاندار فارس هم به سیل جمعیت انقلابی شیراز در راهپیمایی 22 بهمن پیوستند.

- راهپیمایی مردم شیراز از مسیرهای از پیش اعلام شده ادامه دارد و از «پل باغ صفا» عبور کردند و به سمت میدان ازادی در حرکتند.

- کودکان صورت خود را به سه رنگ پرچم کشورمان اراسته اند

1357 نفر از دانش آموزان شیرازی در میدان آزادی صف بسته اند تا سرودهای انقلابی اجرا کنند.

-مرگ بر ضد ولایت فقیه، با فتنه فتنه گران می جنگیم، ابوالفضل علمدار، خامنه ای نگه دار، راه شهیدان ما طریق عزت ماست، پیام ما روشن و جاودان است هر چه بگوید رهبرم همان است. از دیگر شعارهایی است که مردم شیراز در این راهپیمایی سر می دهند.

-در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه های صلواتی از مردم همیشه در صحنه پذیرایی می کنند.

- نکته جالب راهپیمایی امسال، پوشش تصویری لحظه ای حضور حماسی مردم از سوی صدا و سیمای فارس با شش ایستگاه است.

- دو بالگرد‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران مسیرهای راهپیمایی شیرازی ها را گلباران کرده و با فیلمبرداری هوایی از صحنه‌های باشکوه و بی‌بدیل راهپیمایی کنندگان به صدا و سیما در پوشش اخبار و تصاویر کمک می کنند.

-چند تن از مدیران مجموعه استانداری و ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس هم به راهیپمایان شیرازی پیوستند

-اکثر راهپیمایان شیرازی تصویر مقام معظم رهبری را در دست دارند.

اکثر مسئولین شیراز، از شهردار شیراز تا نمایندگان مردم در مجلس در این راهپیمایی حضور دارند

- همچنین بنرهایی درباره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند بر روی خیابان‌های شهر نصب شده است.

همچنین راهپیمایان شیرازی با سر دادن شعارهای «توافق بد ما، نافی عزت ما»، «توافق سیاسی، نیرنگ آمریکایی»، «توافق با شیطان ظلم به ملت ماست»، «سر به دار می‌دهیم، تن به ذلت نمی‌دهیم»، «ایرانی با غیرت، دلواپس عزت است»، تجدید پیمانی را در جهت پایبندی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایش مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

سرود هماهنگ 1357 دانش آموز شیرازی آغاز شد.

حضور بانوان در این راهپیمایی بسیار چشمگیر است.

راهپیمایان شیرازی به میدان آزادی رسیدند.

 سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان شیرازی 22 آغاز شد.

حجت الاسلام سعیدی: تیم مذاکره کننده بداند بیانات رهبری فصل الخطاب است/ باید عناصر پشت صحنه فتنه 88 را باید شناخت زیرا سند به جا نمی گذارند و نمی توان اسم آنها را برد.

قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
0
ما اومدیم! چون باید می اومدیم!
اما مسئولین حضور مردم رو به حساب تایید بی تدبیری های دولت و ضعف در مبارزه با فساد و سیاسی کاری های نماینده های مجلس نگذارند!
لطفا جوگیر نشید! مردم دل در گرو انقلاب دارن نه این دولت و اون مجلس و این دستگاه قضا!