کد خبر: ۶۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده سپاه حضرت رسول شیراز:

نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز راه حل مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصادی پایدار را اتکا به توان داخلی و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی دانست.
به گزارش شیرازه؛ نمایندگان اصناف و بازاریان شیراز در جلسه ای با حضور سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز و مهندس فروغان، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز اصناف استان فارس پرداختند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ حسینی ضمن اشاره به نقش اصناف و بازاریان در مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی افزود اصناف و بازاریان نقش پر رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نموده اند و از ابتدای انقلاب اسلامی نیز همواره در صف اول مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی حضور داشته اند که تقدیم بیش از 60 هزار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس خود موید این موضوع است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در ادامه صحبت هایش گفت: در سال های پس از هشت سال دفاع مقدس نیز اصناف و بازاریان نقش ویژه ای در مقابله با تحریم های دشمنان ایفا نموده اند و سرسختانه در مقابل تحریم های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی نموده اند. وی همچنین ادامه داد نقش اصناف و بازاریان در مسئله فرهنگ سازی نیز بدلیل ارتباط و تعامل ایشان با اکثریت مردم و شهروندان بسیار تاثیر گذار بوده و هست؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز راه حل مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصادی پایدار را اتکا به توان داخلی و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود نقش اصناف و بازاریان در فرهنگ سازی و پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی در جامعه و سیستم اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

در ادامه این جلسه مهندس فروغان، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز نقش اصناف در اقتصاد را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود با توجه به اهمیت و حساسیت کار اصناف لازم است تا به مسئله آموزش در حوزه کاری این قشر نیز بیشتر توجه شود.

در پایان این جلسه نمایندگان بازاریان و اصناف شیراز به طرح نظرات خود پیرامون مسائل روز اقتصاد ایران و استان فارس پرداختند.


نظرات بینندگان