کد خبر: ۶۷۱۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
پدر شهید سپیدانی مدافع حرم:

فرزندم را تقدیم ولایت فقیه کردم/ نمی دانستم محمد در سوریه است

محمد نوکر اهل بیت علیه السلام بود و به آنچه می خواند توجه قلبی داشت.
به گزارش شیرازه، حسین صاحبکرم پدر شهید محمد صاحبکرم که چند روز پیش در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها در کشور سوریه به دست تکفیریهای داعش به درجه رفیع شادت نائل آمد در گفتگو با سایت روابط عمومی سپاه فجر تنویر، با بیان اینکه فرزندم را تقدیم ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی (ص) کردم اظهار کرد: با خدا معامله کردم و فرزندم را فدای حضرت زینب، حضرت رقیه، اسلام و رهبر نمودم چرا که محمد لایق شهادت بود و از خدا سلامتی رهبر عزیز انقلاب و همه پاسداران و خدمتگذاران نظام را خواهانم.

فرزندم را تقدیم اسلام ، اهل بیت و رهبر انقلاب نمودم

پدر این شهید مدافع حرم با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید صاحبکرم گفت: محمد وقتی به ماموریت می رفت، کسی مطلع نمی شد که به کجا می رود و اخیراً هم از کربلا به سوریه رفت و من نمی دانستم که در ماموریت سوریه بوده است.
پدر شهید صاحبکرم مداحی برای اهلبیت عصمت و طهارت را یکی از خصوصیات فرزند برومند خود خواند و افزود : محمد نوکر اهل بیت علیه السلام بود و به آنچه می خواند توجه قلبی داشت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیری اردکانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
0
خدا صبر بده به خانواده داغدار این شهید والا مقام

تاسف میخورم واسه خودم ، من قدر نشناسی که چنین جوانان برومندی رو میبنم که با داشتن هزاران آرزو ، پشت پا به دنیا می زنن خالص میشن و عملاً ثابت میکنن که اگر عاشورا هم کربلا بودن ، در سپاه امام حسین بر علیه یزید شمشیر میزدن و پشت امامشون رو خالی نمیکردن و بعد من که در رفاه و آسایش حاصله از خون چنین جوانانی هستم ، بر سر میز و صندلی و ریاست و حقوق و مزایا و گرانی و ... دعوا دارم و حتی با خودم هم درگیرم .

از خدا میخوام به حق اهل بیت ، به حق شهدای عزیز و به حق خانواده های معظم شهداء همه ما را به راه راست هدایت کنه ، ما رو کمک کنه که خالص بشیم ، از دنیا و متعلقات دنیوی بتونیم جدا بشیم و ان شاء الله شهادت در راه خدا نصیبمون بشه .

چون تا نتونیم از دنیا و ظواهر دنیوی دل بکنیم ، نمیتونیم به فکر شهادت باشیم .
فتوحی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
0
خوشا بحال آنانکه با شهادت رفتند خوشا به حال مادرانی که این گوهر ها را در دامن خود پرورش دادند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
0
شهید محمد صاحبکرم ما را دعا کن