کد خبر: ۶۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

عیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم خرامه

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خرامه، با حضور نماینده مردم در مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن حافظ دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، نوراله اسپرجانی فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین  و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) با برجستگی‌های اخلاقی و سیره شایسته و برتر خود در مکتب اسلام از جایگاه خاصی برخوردار است به طوریکه همه باید حرمت و عظمت ایام شهادت این بانوی بزرگ را حفظ کنند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%201.jpg

اسپرجانی با اشاره به اینکه شهرستان خرامه دارای فرصتها و تهدیداتی است، بیان نمود: باید تلاش فراوانی جهت رفع تهدیدات صورت گیرد تا شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد اما با وجود راههای ارتباطی، در آینده نزدیک، شهرستان به یک مجموعه صنعتی و خدماتی  نه تنها در سطح استان بلکه در کشور تبدیل می شود که خود باعث اشتغال و درآمد برای شهرستان خواهد بود.

وی افزود: همه دستگاههای اجرایی اقدامات خود را هماهنگ با فرمانداری انجام دهند تا فرمانداری در جریان کارهای ادارات قرار بگیرد؛ ادارات، لیست کشیک نوروزی را به فرماداری ارسال کنند؛ با نیروی انتظامی همکاری لازم برای حفظ امنیت شهرستان داشته باشید.

 

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان خرامه با  بیان اینکه وضعیت کنونی شهرستان با پنج سال گذشته قابل قیاس نیست اظهار داشت: شهرستانی می تواند رو به پیشرفت وتوسعه حرکت کند که وحدت، انسجام و هماهنگی در تیم اداری آن دیده شود الحمد الله شهرستان از این نعمت برخوردار است و این وحدت و هماهنگی زبان زد عام و خواص است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%202.jpg

وی در ادامه افزود: همه مسئولین باید با جان ودل در جهت حل مشکلات گام بردارند تا با رفع گام به گام مشکلات، شهرستان را به جایگاه واقعی که در خور و شاُن نام شهر که مزین به نام حضرت فاطمه(س)  است برسانیم.

 

محمدرضا نصیری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گزارش مفصلی را در قالب کلیپ و فایل پاورپوینت در مورد اقدامات راه و شهرسازی شهرستان در طول 3 سال گذشته ارائه داد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%203.jpg

جعفر زاهدی معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تشکر از زحمات انجام گرفته ازسوی اداره راه و شهرسازی  شهرستان ابراز داشت:با وجود مشکلات مالی و کمبود تاُمین اعتبارات، کارهای انجام گرفته در سطح شهرستان خرامه بی نظیر بوده است و ان شاالله ادامه داشته باشد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%204.jpg

وی افزود: پروژه های در حال اجرای شهرستان، در آینده نزدیک این منطقه را به چهار راه ترانزیتی تبدیل میکند که این خود یک امتیاز و فرصت است.

 

ذبیح اله محسن زاده عضو شورای شهر خرامه به بیان مشکلات حوزه بهداشتی شهرستان پرداخت.

دکتر نعمت اله دهقان شیبانی رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه گزارش مفصلی در مورد اقدامات بیمارستان از زمان تاُسیس تا به حال را در قالب کلیپ و پاورپوینت ارائه داد.

دکتر عباس رضاییان زاده مجری طرح بررسی سلامت (کوهورت) خرامه به تشریح این طرح در این شهرستان پرداخت.

 

دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با تاُکید ویژه به مقوله سلامت خاطر نشان شد: با اجرای طرح سلامت که کارارزشمند و مفیدی برای سلامت شهرستان است امیدوارم که اجرای آن بتواند تضمین کننده سلامت قشر بالای 40 سال شهرستان  باشد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%205.jpg

وی افزود: امروز افتخار بزرگی برای شهرستان خرامه است که در مراسم کلنگ زنی جاده خرامه- نی ریز مسئولین و بزرگان شهرستان نی ریز در مراسم شرکت داشته اند ؛ این مسئله اهمیت بالای این پروژه برای تمام استان و کشور را می رساند.

اسماعیلی گفت: با وجود اینکه قرار داد جاده خرامه نی ریز با پیمانکار 2 ساله است اما پیمانکار قول مساعد داده که تا آبان ماه سال آینده 40 کیلومتر اول را آسفالت شده تحویل دهد.

 

دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تحولاتی که در زمینه بهداشت درمانی شهرستان خرامه صورت گرفته چشمگیر است امید داریم با همت و تلاش مسئولین شهرستان اینگونه اقدامات ادامه داشته باشد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%206.jpg

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان وشهرستان خرامه و قول هایی که داده بودند اظهار داشت: با وجود کمبودها ومشکلات و محدود بودن اعتبارات اقدامات زیادی جهت تامین اعتبارات صورت گرفت که یک سوم قول های وزیر به استان عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی زمانی می تواند در زمینه بهداشت و سلامت به خوبی عمل کند که همکاری مردم را باخود داشته باشد و طرح سلامت که در شهرستان خرامه اجرا می شود باید به گونه ای انجام گیرد که الگوی دیگر شهرستانها و استانها در سطح کشور شود.

صحبت های پایانی دکتر ایمانیه با یک «عیدی» همراه بود؛ وی قول مساعد تجهیزات چشم پزشکی بیمارستان جوادالائمه خرامه را به مردم داد؛ در همین زمان دکتر اسماعیلی نیز خبر پی گیری حضور جراح کلیه و مجاری ادراری را داد که با موافقت دکتر ایمانیه جهت مجهز نمودن اتاق عمل به امکانات مورد نیاز همراه شد.

نظرات بینندگان