کد خبر: ۶۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی فارس

تلاش کرده ایم کسی نگران نشود/ امیدواریم یک نفر از فارس به عضویت اتاق بازگانی ایران درآید

با رای فعالان اقتصادی، 15 تن به عنوان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان انتخاب می شوند.
به گزارش شیرازه، علی همتی دوشنبه در بازدید از محل رای گیری این انتخابات درمحل اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی شیراز افزود: امیدواریم با حضور کسانی که دارای حق رای هستند و می توانند رای دهند در این دوره از انتخابات، افراد شایسته، توانمند و دلسوز و با ذهنیت توسعه استان فارس انتخاب شوند.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: امیدواریم این افراد در کنار دولت و با تمسک به سیاست های مقام معظم رهبری به خصوص در بحث اقتصاد مقاومتی به گونه ای در عرصه اقتصاد استان فعالیت کنند که روز به روز شاهد پیشرفت و ارتقای استان و کشور باشیم.

وی با اشاره به توانمندی های اتاق بازرگانی فارس افزود: خوشبختانه اتاق بازرگانی فارس با داشتن امکانات و فضای مناسب می تواند حرکت های بزرگ را در سطح استان ایجاد کند.

همتی بخش خصوصی را از مهمترین ارکان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان دانست و گفت: این بخش ها می توانند با هماهنگی و همدلی پیشرفت های خود را در جهت پیشرفت هر چه بیشتر کشور و استان دنبال کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اعلام حمایت از نتیجه این دوره از انتخابات گفت: تقویت انتخاب شوندگان در این انتخابات سبب می شود تا آنها بتوانند سیاست های کلی و توسعه ای خود را در عرصه استان فارس پیاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم دست کم یک نفر از استان فارس در هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران حضور داشته باشد که این موضوع کمترین انتظار ما از اتاق بازرگانی فارس است.

انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز با حضور هیات نظارت بر انتخابات ساعت هشت صبح امروز دوشنبه در محل این اتاق بازرگانی آغاز شد.

 در این دوره از انتخابات 32 تن از بازرگانان و فعالان اقتصادی استان فارس برای راه یابی به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان رقابت می کنند.

پیش از این 43 تن از بازرگانان و فعالان اقتصادی استان از چهارم تا 11 بهمن ماه امسال برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که تا روز یکشنبه (دیروز) 11 تن از آنان انصراف خود را اعلام کردند تا این انتخابات با حضور 32 نفر به عنوان نامزد شکل گیرد.

با رای بازرگانان و فعالان اقتصادی استان در این انتخابات، 15 تن به عنوان هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان انتخاب می شوند.

حوزه های صنعت و بازرگانی هر یک پنج نماینده در این اتاق دارند و بخش های کشاورزی و معدن نیز به ترتیب سه و دو کرسی این اتاق را به خود اختصاص می دهند.

بنا بر اعلام هیات نظارت بر این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، رای گیری از ساعت هشت تا 18 دوشنبه 18 اسفندماه 1393 در محل اتاق ها برگزار می شود.

در پایگاه اینترنتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز، اسامی 795 تن از اعضای این اتاق که واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند آمده است.

بر اساس این گزارش، انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور در اجرای تبصره 2 ماده 15 و مواد 12 و 13 قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، هر چهار سال یک بار به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نخستین بار در استان فارس سال 1307 با عنوان اتاق تجارت در شیراز تشکیل شد و بعدها اتحادیه بازرگانان نام گرفت. با پیشرفت اقتصاد، توسعه صادرات، آشنایی با بازرگانان کشورهای دور و نزدیک و تبادل کالا، نام این اتحادیه به اتاق بازرگانی صنایع و معادن وکشاورزی شیراز تغییر نام یافت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیر
Germany
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
0
کاش استاندار محترم ونمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، فکری برای تعامل سازنده بین منتخبین اتاق بازرگانی وآقای همتی رییس سازمان صنعت معدن وتجارت فارس، میکردند.
صنعتگر
Germany
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
0
از حضرت ایت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان خواهشمندیم برای تمام شدن تنش موجود بین اعضای اتاق ومنتخبیت انتخابات اتاق بازرگانی که از رقبای آقای همتی می باشند ،تدبیری بیاندیشند.
بازرگان
Germany
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
0
خنده آقای همتی در عکس خبر منتشر شده ،خنده تلخ شکست وتمام شدن بازی بچه گانه ایی است که ایشان در انتخابات با حمایت از یک گروه نشان داد.
بازرگان
Germany
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
0
آقای همتی:

گیرم که خلق را به فریبت فریفتی ... با دست انتقام طبیعت چه می کنی؟
ناشناس
Germany
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
0
واقعا این انتخابات یک شکست سنگین مدیریتی برای شماست. متاسفم