کد خبر: ۶۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده سپاه سروستان:

بی تفاوتی برخی مسئولین نسبت به راهیان نور جای تاسف دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن انتقاد از بی تفاوتی برخی از مسئولین نسبت به مساله گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ابراز تاسف کرد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت روز تجلیل از مقام شامخ شهدا تصریح کرد: امنیت، آرامش و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدایی است که آگاهانه و مخلصانه جان عزیز خویش را در راه اعتلای دین اسلام و حفظ وطن اسلامی مان فدا کردند.

سروآنلاین نوشت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در این جلسه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،امروز ما به عنوان میراث داران فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه داریم تمام تلاش خود را در جهت این فرهنگ ناب شیعی که ادامه خط سرخ عاشوراست به کار گیریم.

سرگرد احمدی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور در طول سال توسط نیروی مقاومت بسیج تاکید کرد: همکاری در جهت تداوم این حرکت بزرگ فرهنگی و معنوی که از جمله شاخصه های ترویج فرهنگ ایثار شهادت می باشد وظیفه همه مسئولین است.

وی در ادامه سخنان خویش ضمن گلایه شدید از برخی مسئولین این شهرستان به دلیل کوتاهی در جهت اعزام کاروان راهیان نور گفت: متاسفانه علیرغم مصوبات متعدد جلسات فرهنگی که در سطح شهرستان برگزار شده است، برخی مدیران هیچ گونه اهمیتی نسبت به تعهدات شرعی و قانونی خویش نسبت به گسترش فرهنگ  ایثار و مقاومت به ویژه در خصوص اعزام کاروان راهیان نور نمی دهند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان همچنین اظهار داشت: برخی از مسئولین  نه تنها در  این ویژه برنامه فرهنگی همکاری ندارند بلکه حتی در مراسم بدرقه کاروان های اعزامی به مناطق عملیاتی نیز  حضور ندارند که این مساله باعث تاسف است. 

وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری امام جمعه، فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان سروستان که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با این ناحیه همکاری داشته اند خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش مسئولین این شهرستان در برپایی اردوهای راهیان نور شد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان