کد خبر: ۶۷۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
امام جمعه رستم:

مطهری به دنبال تغییر صورت مسئله است/ او معنی دخالت را نمی فهمد

چنین کاری از یک نماینده مردم که از خانواده ی محترمی است و درجات علمی دارد زشت تر است یا از افراد بی سر و پا و بی هویت؟!

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام علی خرسندی امام جمعه شهرستان رستم در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: نامه آقای مطهری 3 یا 4 اشکال اساسی دارد. ادبیات آن و  آهنگ حاکم بر نامه غیر محترمانه است و اخلاقی نیست.

وی افزود: یادم هست در زمانی در صحن مجلس وقتی نماینده ای به مطهری اعتراض کرد او با دستش بر سینه ی آن نماینده زد و او را هل داد و پرخاشگری کرد آیا از نظر او هل دادن و پرخاشگری بر دیگران اشکال ندارد؟ خودش اول در مجلس انجام داد و در شیراز بر سرش آمد!

وی ادامه داد: به هر نحو اینگونه اقدامات زشت است. اما چنین کاری از یک نماینده مردم که از خانواده ی محترمی است و درجات علمی دارد  زشت تر است یا از افراد بی سر و پا و بی هویت؟!

خرسندی گفت: ما هرگز از افرادی که در شیراز اقدام به سنگ اندازی کردند حمایت و دفاع نمی کنیم.

وی افزود: آقای مطهری خطاب به آیت الله ایمانی گفته بودند «ای کاش آن روز در کنار من می‌بودید و یکی از آن آجرها به سر مبارک اصابت می‌کرد، آنگاه می‌دیدیم که آیا باز هم قضاوت شما همین است؟» این یک تعبیر زشت است. کجا آقای ایمانی قضاوت یا دفاعی از آنها کردند؟

امام جمعه رستم تصریح کرد: آقای مطهری همه می دانند که شما در مجلس چگونه احساسات را برانگیخته می کنید و جو جامعه را بر هم می زنید بر هم زدن جو جامعه نتیجه اش این می شود که جو جامعه را برایتان خراب می کنند. شما بارها اقدام به اینگونه کارها کرده اید و در واقع شما آغازگر بوده اید. آقای ایمانی هرگز نه قضاوتی کردند و نه حمایتی، بلکه تنها شما را نصیحت کردند.

امام جمعه شهرستان همچنین اظهار داشت: جلسه ای این دانشگاه کاملا سیاسی بود. معمولاً جلسات، نشست ها و همایش هایی که در دانشگاه برگزار می شود یا علمی است و یا اینکه مساله اجتماعی و فرهنگی و دینی را آسیب شناسی می کند. حضور آقای مطهری در این جلسه کدام یک از این مسائل را در بر می گرفت. این جلسه سیاسی بود و دیگر چیزی نبود. حال چرا به جای پی بردن به اشتباه خود با ایجاد موج صورت مساله را تغییر می دهید.

وی در ادامه گفت: تصمیمات شورای تامین قانونی و قابل اجراست و در این قائله اعضا تصمیم گرفتند که این جلسه برگزار نشود تا از اختلافات جلوگیری کنند. اما این ادعای آقای مطهری که نماینده ولی فقیه دخالت می کند یک ادعای واهی است. ایشان معنی دخالت را به خوبی نمی دانند.  وقتی کسی خلاف نظر شورای تامین و خلاف قانون می آید و می خواهد در دانشگاه سخنرانی کند آیا نماینده ولی فقیه وظیفه ندارد جلوی آن را بگیرد؟ آیا مقابله با قانون شکنی دخالت است؟ آیا مقابله با مسائل بر هم زننده ی آرامش جامعه  دخالت است؟

در پایان باید به آقای مطهری باید گفت حوزه استحفاظی شما تهران است و کار شما نیز نمایندگی است و نامه شما ارزش قانونی ندارد و خارج از دایره ی انصاف است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اصولتراش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
آهان جناب خرسندی پس توجیه زدن نماینده مجلس بدلیل اختلاف دیدگاه با گاردآهنین و شعبان جعفری های مدرن ....دفاع از آنها نیست!؟!!بس کنید این همه توجیه کردن ها.............عجب استدلالی پس ماهم میگوئیم جناب خرسندی حوزه استحفاظی جنابعالی کازرون است و حق دخالت در شیراز را ندارید؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
سايه مقام معظم رهبري و نمايندگان دلير و متعهد ايشان مستدام باد.