کد خبر: ۶۸۱۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

زور فجر به نیروی زمینی نرسید/ خطر سقوط بیخ گوش فجر

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران در خانه برابر نیروی زمینی تهران متوقف شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فجر شهید سپاسی در هفته نوزدهم رقابت های دسته اول میزبان تیم نیروی زمینی بود که نتوانست در این مسابقه هم به پیروزی برسد. با توجه به نتایج سایر مسابقات، تیم فجرسپاسی به رتبه ۹ جدول سقوط کرد و در معرض خطر سقوط قرار گرفت.
در این مسابقه که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم فوتبال فجر سپاسی که نیاز مبرمی به کسب هر 3 امتیاز بازی داشت در برابر حریف خود موفق نبود و دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این تساوی سبب شد امید‌های فجرسپاسی برای درخشش در مسابقات آینده و کسب جواز حضور در پلی آف لیگ بر‌تر از بین برود و فجری‌ها در بازی‌های آینده به دنبال حفظ جایگاه خود و بقا در لیگ دسته اول باشند.

در مسابقه امروز، تیم فوتبال فجر سپاسی تیم بر‌تر میدان بود اما بی‌دقتی در ضربات نهایی سبب شد شاگردان علی کلانتری بدون گل زده زمین را ترک کنند و به رویای صعود خود که پیش از این بازی هم در حد یک کورسوی امید بود پایان دهند.

نیروی زمینی تهران نیز که با هدف کسب امتیاز به میدان آمده بود و از ابتدای بازی با آرایشی دفاعی کار را دنبال می‌کرد سرانجام با ارائه یک بازی بسته به هدف خود رسید و یک امتیاز مهم را از دیار شیراز به دست آورد.

فجر سپاسی با این تساوی 24 امتیازی شد و در رده نهم جدول 12 یتمی لیگ سدته اول قرار گرفت تا سایه نیروی زمینی و نفت و گاز گچساران را پشت سر خود حس کند و در 3 بازی آینده به دنبال قطعی کردن بقای خود در لیگ یک باشد.



در دیگر مسابقات گروه الف تیم صدرنشین فولاد اهواز میهمان شهرداری اردبیل بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و فرصت صعود به لیگ برتر را در این هفته از دست داد. شهرداری اردبیل با این برد 30 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. فولادی‌ها با 38 امتیاز در رده اول قرار دارند و حالا باید در هفته‌های آینده به دنبال پیروزی باشند تا صعود خود را پیش از اتمام رقابت‌ها قطعی کنند. در این گروه مس کرمان با نتیجه 2 بر یک مقابل ایران‌جوان بوشهر به پیروزی رسید و با 32 امتیاز اختلافش را با تیم صدرنشین به 6 امتیاز کاهش داد.

نتایج کامل مسابقات هفته نوزدهم به شرح زیر است:

شهرداری اردبیل یک - فولاد نوین اهواز صفر

فجرسپاسی صفر - نیروی زمینی صفر

نساجی مازنداران 2 - نفت و گاز گچساران صفر

آلومینیوم یک - گیتی‌پسند صفر

استقلال اهواز یک - تربیت نوین یزد صفر

ایران‌جوان بوشهر یک - مس کرمان 2

زور فجر به نیروی زمینی نرسید/خطر سقوط بیخ گوش فجر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
0
چشم و دل مسئولین استان فارس روشن.
ناشناس
چرا مسئولین مربیها وبازیکنان
ناشناس
از بس از تیم فجر حمایت نشد به این روز افتاد دیگه!!!!!!!!!