کد خبر: ۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

فجر شهید سپاسی و تربیت یزد؛ کار آسان فجر در مصاف با قعرنشین

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در یزد به دیدار تربیت یزد می‌رود که کار آسانی در مصاف با این تیم در پیش دارد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در حالی که نفس لیگ دسته اول فوتبال ایران به شماره افتاده و هفته‌های پایانی این مسابقات در جریان است نماینده استان فارس بختی برای صعود به پلی آف ندارد و امروز برابر تربیت نوین یزد قرار می‌گیرد.

فجر سپاسی که آخرین امیدهای خود را با تساوی در مسابقه قبل برابر نیروی زمینی از دست داد در بازی‌های باقی مانده به حفظ شخصیت خود می‌اندیشد و در این مسیر، پیروزی بر تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد بقای این تیم را در لیگ دسته اول تضمین می‌کند.

فجر سپاسی که امسال در لیگ دسته اول به ترتیب روندی نزولی، صعودی و سپس نزولی را طی کرد در ‌‌نهایت نتوانست به آرزوی فوتبال دوستان شیرازی مبنی بر بازگشت به لیگ بر‌تر جامه عمل بپوشاند و باید اهداف خود را در فصل آینده جستجو کند.

فجر سپاسی با 24 امتیاز از 19 بازی خود در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ دسته اول فوتبال در گروه نخست قرار گرفته و شانسی برای صعود به پلی آف ندارد اما با توجه به اختلاف ناچیز امتیازات بین تیم‌های حاضر در لیگ می‌تواند تا میانه جدول صعود کند.

نماینده استان فارس در حالی تیم تربیت نوین یزد را در پیش رو دارد که حریف یزدی با 9 امتیاز در قعر جدول لیگ قرار گرفته و امیدی به بقا ندارد و 3 بازی آینده این تیم جنبه تشریفاتی پیدا کرده است.

پیروزی محتمل فجر سپاسی برابر تربیت نوین یزد می‌تواند شیرازی‌ها را 27 امتیازی کرده و حداقل یکی دو پله در جدول بالا ببرد اما آن‌ها، این روز‌ها حسرت امتیازاتی را می‌خورند که در خلال فصل به سادگی از دست دادند تا دیگر امیدی به لیگ برتری شدن نداشته باشند.

تیم نیروی زمینی نزدیک‌ترین تعقیب کننده فجر سپاسی است که 22 امتیازی و در رده دهم است و موقعیت نیروی زمینی نیز توسط تیم یازدهم جدول یعنی نفت و گاز گچساران 19 امتیازی تهدید می‌شود در حالی که نفت و گاز گچساران نیز برای فرار از سقوط در انتهای جدول دست و پا می‌زند.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ دسته فوتبال گروه «الف»

دوشنبه 24 فروردین

مس کرمان- شهرداری اردبیل

فولاد اهواز- آلومینیوم هرمزگان

تربیت نوین یزد – فجرسپاسی شیراز

نفت و گاز گچساران – ایران‌جوان بوشهر

گیتی‌پسند اصفهان – استقلال اهواز

نساجی- نیروی زمینی

جدول رده‌بندی جام آزادگان تا پایان هفته نوزدهم

1. فولاد اهواز 38 امتیاز

2. مس کرمان 32 امتیاز

3. شهرداری اردبیل 30 امتیاز

4. نساجی مازندران 29 امتیاز

5. آلومینیوم هرمزگان 27 امتیاز

6. استقلال اهواز 26 امتیاز

7. گیتی‌پسند اصفهان 25 امتیاز

8. ایرانجوان بوشهر 25 امتیاز

9. فجر سپاسی 24 امتیاز

10. نیروی زمینی 22 امتیاز

11. نفت و گاز گچساران 19 امتیاز

12. تربیت یزد 9 امتیاز


نظرات بینندگان