کد خبر: ۶۸۳۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴

مسئولان ارشد استان فارس به مقام معظم رهبری نامه نوشتند

اولين جلسه مشترک مسئولان ارشد فارس به مناسبت سال دولت و ملت، همدلي و همزباني برگزار شد
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، اولين جلسه مشترک مسئولان ارشد فارس با حضور استاندار فارس، نماينده ولي فقيه در استان، مجمع نمايندگان و ديگر مسئولان ارشد استان به مناسبت سال دولت و ملت، همدلي و همزباني برگزار شد و در پايان، اين جلسه با امضاء نامه اي به محضر رهبر انقلاب توسط استاندار و نماينده ولي فقيه در استان فارس خاتمه يافت.
متن نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالي
محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامي
حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي مدظله العالي
سلام عليکم
با احترام و آرزوي توفيق روز افزون براي آن رهبر فرزانه و طول عمر با عزت، به استحضار مي رساند که پيام تان را در قالب شعار سال 1394 «دولت و ملت، همدلي و هم زباني» با دل و جان شنيديم. ضمن تقدير از بيانات و منويات فاخر و ارزشمند آن وليّ فقيه و تاکيد بر حفظ وحدت و همدلي و همکاري گسترده، ما مسئولين و نمايندگان مردم استان فارس هدايت هاي داهيانه رهبري را نصب العين خود قرار داده و بر اين اعتقاد و باوريم که سومين حرم اهل بيت(ع) شايسته رشد و توسعه همه جانبه بالاخص در امور فرهنگي و مذهبي است.
ما معتقديم که مي توان با همدلي و حفظ وحدت به اهداف مترقي نظام اسلامي که همان «پيشرفت اقتصادي»، «اقتدار و عزت منطقه اي و بين المللي»، «جهش هاي علمي به معناي واقعي»، «عدالت قضايي و اقتصادي» و «ايمان و معنويت» را به منصه ظهور برسانيم.
لذا ضمن لبيک مجدد به فرمان حضرتعالي و در آستانه سفر رياست محترم جمهور به استان پهناور فارس، آمادگي کامل خود را براي تحقق آن اعلام مي داريم و با در پيش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي، در مقابله با شيطنت هاي احتمالي بدخواهان نظام اسلامي در ايجاد فضايي نا امن و ساختار شکنانه، با حفظ اعتدال و در مسير قانون و قانون مندي بيش از پيش ايستادگي خواهيم کرد و همگان را به حفظ امنيت و ايجاد فضاي سالم سياسي توأم با آرامش دعوت نموده و با استفاده از تمامي ظرفيت موجود و به نمايش گذاشتن شعار «دولت و ملت، همدلي و هم زباني» در سفر رياست جمهوري طلايه دار شعال سال خواهيم بود.
از اين رو با تأليف قلوب، بسيج تمامي امکانات و مبارزه با موانع رشد و بهره مندي از سرمايه عظيم نيروي انساني متعهد و متخصص، به نيل به اهداف رهبر معظم انقلاب خواهيم پرداخت . والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
نماينده ولي فقيه در استان فارس استاندار فارس
و رئيس شوراي تامين استان
مجمع نمايندگان مردم شريف فارس
در مجلس شوراي اسلامي

این نامه در حالی نوشته می شود که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در اولین روزهای اعلام شعار سال 94 توسط مقام معظم رهبری به فرمانده کل قوا نامه نوشت و از ایشان بابت انتخاب این شعار تقدیر و تشکر کرد.

احمد توکلی نماینده شاخص مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است: زمانی که رهبر معظم انقلاب شعار سال را انتخاب کردند شعار دادن مسئولان بی‌جاست چراکه ما باید به این فکر باشیم که چگونه می شود این شعار را محقق کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Belarus
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
0
سلام
بنده متوجه نشدم که منظور این سایت از آوردن جمله اقای توکلی ذیل این اطلاعیه چیست.
با سپای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
0
چرا خلاف سخنان رهبری مایه همدلی نیستید از سفر استانی روحانی ناراحت هستید... می ترسید تبلیغ بشه عزت خدادای هستا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
0
منظور واضح است
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
0
نان 100 در صد گران شد.حال پیدا کنید دولت تدبیر و امید.حتما در کنار خانه ریاست جمهور محترم نان گران نشده.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
0
نان 100 درصد گران شده.حتما در شان دولت تدبیر و امید نیست در این موارد جزیی پاسخگو باشد