کد خبر: ۶۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
نگاهی به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در بوانات

حال و روز بیمارستانی که قرار بود در سال 89 افتتاح شود

بیمارستان شهرستان بوانات که قرار بود در دهه فجر سال 89 افتتاح شود هنوز تکمیل ، تجهیز و راه اندازی نشده است .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه و محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات به همراه دکتر طباطبایی رئیس شبکه بهداشت و درمان از روند اتمام و پیشرفت کار بیمارستان 32 تختخوابی قابل ارتقا به 64 تختخوابی بوانات بازدید کردند.

محمد اسدالهی فرماندار بوانات در پایان بازدید از بیمارستان بوانات گفت: بر اساس قولی که وزیر محترم بهداشت در سفر به استان فارس در دیماه سال گذشته داشتند قرار شد  که اردیبهشت و یا خرداد ماه امسال این بیمارستان افتتاح و به بهره برداری برسد اما با وضعیت موجود این امکان تا 3 ماه آینده نیز وجود ندارد.

فرماندار بوانات  خواستار تکمیل ، تجهیز کامل و افتتاح کامل بیمارستان این شهرستان شد.

امام جمعه بوانات نیز با تاکید بر افتتاح بیمارستان که حق مردم است گفت : افتتاح بیمارستان باید به شکلی باشد که نیاز مردم را برطرف کند چون افتتاح سوری نه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نه در شان مردم بوانات نیست.

حجت الاسلام زارع افزود : در بازدید امروز دیدیم که قسمتهای متعدد این بیمارستان هنوز تکمیل نشده است وحداقل سه ماه وقت می خواهد تا آماده شود و به جز این موارد ، تجهیز بیمارستان نیز بسیار مهم است .

امام جمعه بوانات بر افتتاح بیمارستان با تجهیزات کامل وآماده به کار تاکید کرد و گفت : باید کاری انجام شود تا متخصصین هم که برای خدمت به مردم اقدام می کنند و در این بیمارستان مشغول خدمت خواهند شد با خیال آسوده به کار خود ادامه دهند و دغدغه امنیت و چیز دیگری نداشته باشند.

دکتر طباطبایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات نیز نظارت شدید تر همکاران بر روند اتمام این طرح را متذکر شد و اظهار داشت : بخشی از اتاق عمل ها این بیمارستان و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی هنوز کار نشده که ما نیز خواستار سرعت بخشیدن به این کار هستیم اما برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان بالغ بر 160 میلیارد ریال هنوز اعتبار لازم است.

بیمارستان 32 تختخوابی قابل ارتقا به 64 تختخوابی شهرستان بوانات از مصوبات دور اول سفر دولت نهم به شهرستان و استان فارس بود که طبق وعده های قبل قرار بود تا در دهه فجر سال 89 افتتاح شود اما پس از گذشت 4 سال هنوز قسمت هایی از ساختمان و حصار کشی آن تکمیل نشده است.

قابل ذکر است که در سفر دیماه 93 وزیر بهداشت به استان فارس نیز وعده داده شد که در اردیبهشت و یا خردادماه امسال این طرح به بهره برداری برسد.

حرف رسا

حرف رسا بوانات

رسای بوانات

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان