کد خبر: ۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت:

عملکرد صدا و سیمای فارس در پوشش اخبار شهرستان ها ضعیف است

صدا و سیمای استان در بعضی مواقع فیلم های سوخته چهل پنجاه سال پیش را انعکاس می دهد اما فیلم های مستند و به روز شهرستان ها را نمایش نمی دهد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری مرودشت برگزار گردید.

مرتضی چراغی رییس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت بیان داشت: دیدار مسئولان با معلمان، دیدار با خانواده معلمان بیمار یا فوت شده، دیدار با خانواده معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، تجلیل از بازنشستگان سال جاری از برنامه های هفته معلم در مرودشت است.

چراغی بیان داشت: درمانگاه فرهنگیان به مناسبت هفته معلم، در بخش دندان پزشکی 40 درصدو در آزمایشگاه 30 درصد تخفیف و در برخی موارد تا 100 تخفیف را برای بیماران اعمال می کند.

وی افزود: تقدیر از 40 معلم نمونه شهرستان مرودشت، افتتاح کانون بازنشستگان، بازدید رایگان معلمان از آثار تاریخی شهرستان از دیگر برنامه های هفته معلم می باشد.

شورای اداری شهرستان مرودشت

محمد سعیدی عمادی رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پس از بیان تاریخچه ایجاد روز کارگر، بیان داشت: پنج جشن بزرگ کارگری در کارخانه های مرودشت، تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران،  جانبازان کارگر، تجلیل از کارگران بازنشسته، گلباران قبور شهدا از برنامه های روز جهانی کارگر در شهرستان مرودشت محسوب می شود.

سید مختار امیری معاون عمرانی و توسعه فرمانداری مرودشت بیان داشت: در مجموع 2960 خانوار در ایام نوروز در ستاد اسکان مرودشت اقامت داشتند.

امیری افزود: سال گذشته 497642 نفر از تخت جمشید بازدید کردند و امسال 520065 نفر از این مجموعه بازدید کرده اند که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد افزایش داشته است.

وی ضمن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از ایجاد زیر ساخت ها در سال آینده ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: باید شرایطی ایجاد گردد که مسافران در شهرستان مرودشت اقامت داشته باشند.

هیات دولت در مرودشت

سید یداله حسینی فرماندار مرودشت با توجه به شعار سال 94 بیان داشت: همدلی یک مشارکت دو سویه است و باید دو طرف با هم تعامل کنند تا برآیند همدلی شکل گیرد و آنچه از مسئولان انتظار می رود کار، تلاش، تکریم، صحه سعدر و صداقت و پذیرش مشکلات است و آنچه از مردم انتظار می رود اعتماد به دولت و مسئولان و پشتیبانی در صحنه های مختلف است.

حسینی بیان داشت: مردم در آزمون همدلی همواره نمره قبولی را کسب کرده اند و اگر ضعفی هم بوده از ما مسئولان بوده است.

مرودشت

رییس شورای اداری شهرستان مرودشت با توجه به سفر هیات دولت به استان فارس افزود: حضور مسئولان طراز اول نظام یک فرصت محسوب می شود و تکریم رییس جمهور به عنوان دومین شخصیت کشور تکریم نظام و دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار مرودشت بیان داشت: امسال 20 درصد در بخش مرکزی و سیدان، حدود 30 تا 35 دصد در بخش درودزن و بحش کامفیروز به طور کامل از ظرفیت کشت برنج استفاده خواهد شد و در سال آینده به مرور این مقادیر کاهش یافته و بسته های حمایتی دولتی به کشاورزان پس از تصویب دولت تعلق خواهد گرفت.

اکاکمعه مرودشت و سید مختار امیری

رییس شورای آموزش و پرورش مرودشت با توجه به فرا رسیدن هفته معلم بیان داشت: تکریم معلم و استاد یک شاخص برای سنجش فرزانگی جامعه محسوب می شود و امسال مردم و مسئولین باید تکریم معلم را بهتر از سال های گذشته انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین علی قنبر احمدی امام جمعه مرودشت بیان داشت: معلم برای کسانی که می خواهند مسیر را درست بپیمایند به عنوان خط کش و جهت یاب است.

احمدی بیان داشت: اصل نقد خوب است و نقد در اصل جدا کردن صحیح از معیب است و نقد باید صادقانه و دلسوزانه باشد تا در دل طرف مقابل اثر کند.

احمدی امام جمعه مرودشت

امام جمعه مرودشت بیان داشت: مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و درصصد اهانت به منتقدین بر نیایند و انتقاد سازنده را پذیرا باشند.

وی بیان کرد انعکاس اخبار شهرستان ها در صدا و سیمای استان فارس ضعیف است. صدا و سیمای استان در بعضی مواقع فیلم های سوخته چهل پنجاه سال پیش را انعکاس می دهد اما فیلم های مستند و به روز شهرستان ها را نمایش نمی دهد.

در پایان از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی مرودشتحسینی فرماندار مرودشت

 


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان