کد خبر: ۶۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر بهداشت در جنوب فارس:

لامرد را مانند بشاگرد می دانستم/ اختصاص 10 میلیارد تومان به بیمارستان لامرد

وزیر بهداشت گفت: از روز اول در جریان مشکلات لامرد قرار گرفتم و تصویری که از این شهرستان در ذهن خودم ساخته بودم، تصویری مشابه بشاگرد بود.
شیرازه: به گزارش لامرود: وزیر بهداشت با ابلاغ سلام ریاست جمهوری و ابراز علاقه جهت حضور در جمع پرشور مردم شهرستان لامرد، اظهار کرد: در سفرهای استانی، مشکلات، نیازمندی ها و ظرفیت ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. 

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال های مختلف تلاش های گسترده ای برای توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته است، گفت: یکی از ایراداتی که در کشور ما وجود دارد، بحث قدرندانستن داشته ها و ظرفیت های در دسترس است.

وی با بیان اینکه سیر کردن در آینده سم توسعه و تلاش است، خاطر نشان کرد: از روز اول در جریان مشکلات لامرد قرار گرفتم و تصویری که از این شهرستان در ذهن خودم ساخته بودم، تصویری مشابه بشاگرد بود.

هاشمی تاکید کرد: شرایط امروز به گونه ای است که باید بیشتر به داشته ها اهمیت داد و به دنبال تخریب تلاش ها و زحمات نباشیم.

وزیر بهداشت و درمان ابراز کرد: پس از انقلاب اسلامی تلاش های زیادی برای این کشور و چه بهتر است بگوئیم که دین ما صورت گرفته، چرا که غربی با دین ما مخالف هستند.

وی با توصیه به اینکه فضای قبل از انتخابات را نباید به سمت تقلیل دادن ارزش کارهای صورت گرفته بود، اذعان کرد: خوشبختانه کشور ما برخلاف انتظار کشورهای غربی، عظمت و شوکت آن افزوده می شود به گونه ای که 6 کشور ماه های طولانی با ایران اسلامی به مذاکره می نشیند.

هاشمی گذری به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف زد و اعلام کرد: در زمینه علوم بهداشت و درمان، رتبه کنونی ما رقم 17 است و این مهم با تلاش همه جوانان مستعد شکل گرفته است.

تولید  دارو یکی دیگر از مباحثی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: اکنون 95 درصد از داروهای مورد نیاز در این کشور تولید و تامین می گردد. در کنار اینها بحث تربیت پزشکان و متخصصان در رشته های مختلف نیز وجود دارد.

وزیر بهداشت بیان کرد: باید قدر عظمت و شکوه امروز ایران اسلامی در جهان را باید دانست و خداوند نیز فضل یاری خود را به مردم ما بیشتر ارزانی دارد.

وی همچنین گفت: در زمانی که از مسئولیت گذشته، حتماً دچار بی تدبیری، خودبینی و کاستی هایی شدیم که ولی در جمهوری اسلامی انتظار اخلاق مداری بیتشری وجود دارد و بزرگ کردن برخی عیوب برای ایجاد ناامیدی و یاس صحیح است.

هاشمی اضافه کرد: دولت نیز قدم هایی در جهت توسعه همه جانبه کشور برداشته است و وارد نمودن منافع در تمام زوایای جامعه از اولویت های دولت است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: باید دولت و مجلس و همه مسئولین به صاحبان اصلی این حکومت، مردم شایسته و لایق خدمت کنند و برداشت من هم این است که به همین رویه است و این باعث افزایش همدلی و همزبانی نیز خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری گفت: در بحث بیمارستان و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین با تلاش مسئولین استانی بحث کمبودها در اسرع وقت برطرف گردد.

نماینده رئیس جمهور درخصوص بیمارستان دوم لامرد نیز گفت با اختصاص رقم های 4 و 6 میلیاردی از دو محل اعتباری روند احداث این بیمارستان شتاب بیشتری در سال پیش رو به خود خواهد گرفت.

هاشمی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم دولت به تمام وعده هایی که داده جامعه عمل بپوشاند.
نظرات بینندگان