کد خبر: ۶۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

هتل بسازید وام بگیرید؛ مهمترین وعده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به مردم مرودشت

مسعود سلطانی فر گفت: ما خود را موظف می دانیم که صادقانه و خاضعانه با مردم ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، مردم مرودشت با حضور در مسجد الرسول این شهر از مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی کشور استقبال کردند.

فرماندار مرودشت تصریح کرد: حدود 5 هزار هکتار از زمین های کشاورزی مرودشت در حریم شماره یک تخت جمشید واقع شده است و صاحبان آنها نمی توانند از کشاورزی به شیوه دیم استفاده کنند و باید تصمیماتی گرفته شود که معیشت این کشتاورزان به خطر نیفتد.

امام جمعه مرودشت خاطر نشان کرد: شهرستان مرودشت از نظر صنعت، گردشگری و کشاورزی به اندازه یک استان برخوردار ظرفیت دارد.

مرودشت

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی اذعان داشت: متاسفانه ما شاهد تعطیلی صنعت شهرستان هستیم. کارخانه آزمایش که روزی در کشور چنان می درخشید که همه از فرآورده های آن استفاده می کردند امروز تقریبا تعطیل شده است.

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان مرودشت قطب گردشگری کشور است و با وجود آثار تاریخی از قبیل تخت جمشید سالانه پذیرای چند میلیون گردشگر در شهرستان هستیم و توجه به تخت جمشید یک امر ضروری است و این توجه باعث می شود بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال حل شود.

مسعود سلطانی فر در مرودشت

محمد مهدی برومندی ابراز داشت: هیات امنایی شدن تخت جمشید از افدامات شجاعانه رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بود.

نماینده مردم مرودشت تصریح نمود: با توجه به مواد اولیه پتروشیمی و محصولات کشاورزی مرودشت می تواند به یک قطب صنعتی کشور در زمینه شیمی و پتروشیمی تبدیل شود.

برومندی خاطر نشان کرد: در مرودشت 75 قهرمان جهانی وجود دارد که در جهان پرچم ایران را به اهتزاز در آورده اند و ورزش مرودشت نیازمند توجه است.

وی افزود: رییس جمهور بیان کردند فارس در گازرسانی عقب است اما من می خواهم بگویم مرودشت از تمام فارس در گازرسانی عقب تر است و با وجود اینکه در حال گازرسانی به پنجاه روستا هستیم اما همچنان در این زمینه عقب هستیم و امیدوارم در سال 94 جشن پایان گازرسانی در روستاها و در شهرهای خانیمن و کامفیروز برگزار گردد.

ریییس سازمان میراث فرهنگی و فرماندار مرودشت

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: رییس جمهور همواره به اعضای دولت تاکید می کنند وعده ای به مردم داده شود و پروژه ای شروع شود که ظرف دو سال بتوان به آن عمل کرد.

مسعود سلطانی فر اظهار داشت: ما خود را موظف می دانیم که صادقانه و خاضعانه با مردم ارتباط برقرار کرده و واقعیت های کشور را با آنها در میان بگذاریم.

معاون رییس جمهور بیان داشت: با برنامه ریزی های بهتر در سطح استان و شهرستان و عزم جدی مردم ر کمک مسئولان می توان از محل ورودی گردشگران درآمدهای اقتصادی بسیار بالایی را برای تامین معیشت مردم کسب کرد.

سلطانی فر افزود: من به مردم شهرستان مرودشت قول می دهم که هر کس خواست سال جاری در مرودشت هتل، رستوران و مجتمع گردشگری ایجاد نماید وام آن را مهیا نمایم.

رییس سازمان میراث فرهنگی و برومندی نماینده مرودشتمسعود سلطانی فر در مرودشتمعاون دولت تدبیر و امید در مرودشتمردم مرودشت و دیدار با نماینده حسن روحانیتصاویر مسجدرسول مرودشتسید ید اله حسینی فرماندار مرودشتشهردار و اعضای شورای شهر مرودشتامام جمعه مرودشتجمعیت هلال احمر مرودشتعکسهای مرودشتمردم مرودشتمسعود سلطانی فر در مرودشتجدیدترین اخبار مرودشت


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان