کد خبر: ۶۹۲۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

مشت گره‌ کرده جهرمی‌ ها در محکومیت جنایات آل‌ سعود + تصاویر

نمازگزاران جهرمی پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حملات وحشیانه آل سعود و همپیمانان آنان به مردم مسلمان و بی‌دفاع یمن راهپیمایی کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، نمازگزاران جمعه جهرم روز گذشته همگام با سایر نقاط کشور با تداوم جنایات آل سعود علیه مردم مسلمان یمن و بمباران شهرهای این کشور،  با شرکت در راهپیمایی سراسری، حمایت خود را از مردم یمن و خشم و انزجارشان را از رفتار وحشیانه سعودی ها اعلام کردند.

جهرمی ها در مسیر مصلای نمازجمعه تا میدان ولایت با راهپیمایی خود در دفاع از مردم یمن که مزین به شعار "مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود، اسراییل،‌ آمریکای بی‌وجدان"،  شده بود با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر آمریکا" ،" مرگ بر آل سعود" و غیره جنایات رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش را در به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع یمن محکوم کردند.

نمازگزاران جهرمی همچنین در پایان راه‌پیمایی امروز با قرائت قطعنامه‌ای جنایات آل سعود و هم‌پیمانانش در یمن را محکوم کردند.

این راهپیمایی همزمان با روز ملی یمن پس از اقامه نمازجمعه در سراسر کشور برگزار شد.
 

.

 

عکس از مجید زمانیان


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدصادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
باید به انسانیت و وجدان همه نمازگزاران جمعه بالاخص اون بنده خدای مقوا به دست آفرین و خداقوت گفت
محمدصادق بهمن زادگان جهرمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
وَ عَنِ الرِّضا علیه السلام : حُبُّ اَوْلِیاءِ اللَّهِ واجِبٌ وَ کَذلِکَ بُغْضُ اَعْدائِهِمْ وَ الْبَرائَةُ مِنْهُمْ وَ مِنْ اَئِمَّتِهِمْ. وسائل ‏الشیعه، ج11، ص433.
امام رضا علیه السلام در نوشته خود به مأمون، فرموده است:
دوستى با دوستان خدا واجب است، همچنین دشمن داشتن و بیزارى جستن از دشمنان دوستان خدا و سران آنان واجب‏ است.