کد خبر: ۶۹۷۴۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

برکناری ناگهانی بخشدار جهرم و گلایه های شدید مردم شهرستان

عضو فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، با حکم استاندار فارس به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جهرم منصوب شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، تنها چند روز پس از برکناری حجت الله رضایی از فرمانداری جهرم، حق بین بخشدار مرکزی این شهرستان نیز برکنار شد.

سایت استانداری فارس نوشت: عبدالغفور غفوري عضو فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، با حکم استاندار فارس به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جهرم منصوب شد.

به دنبال عزل این بخشدار، جمعی از اهالی و اعضای شوراهای این بخش با حضور در فرمانداری جهرم گلایه خود را از این اقدام عجولانه ابراز کردند.

به نوشته پسین جهرم، حجت الاسلام کرمی، امام جماعت مسجد امام موسی کاظم (ع) حیدرآباد در سخنانی با اشاره به اینکه احساس می شود مسائل حزبی و سیاسی علت این اقدام بوده است، گفت: چنانچه نیروی عزل شده ناکارآمد بود از آن استقبال می کردیم اما دلیل ناراحتی ما کنار زدن یک نیروی ارزشی و کارآمد است.

وی با بیان اینکه بروز اینگونه تغییرات جز عدم پیشرفت و واماندگی چیز دیگری به همراه ندارد، افزود: بخشدار مرکزی جهرم روحیه همدلی و تعامل را در میان اهالی روستاها، اعضای شورا و دهیاران وجود آورده بود که این مهم خود دلیل بر تحقق منویات رهبری معظم انقلاب است.

امام جماعت مسجد امام موسی کاظم (ع) حیدرآباد با بیان اینکه آنچه مورد تاکید شخص استاندار و دولت تدبیر و امید است، در بخش مرکزی جهرم محقق شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان استانی در برابر این اقدام عجولانه تجدید نظر کنند.

جواد رحمانیان، معاون فرماندار جهرم نیز در سخنانی گفت: ظرفیت، دلسوزی، مردم داری، تجربه و توان مدیریتی بخشدار مرکزی جهرم غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه تغییر مسئولیت ها دلیل بر ضعف مسئول نیست، افزود: باید نسبت به رای مسئولان استان احترام کرد.

معاون فرماندار جهرم با دعوت اهالی بخش مرکزی به آرامش و سعه صدر گفت: امیدواریم آنچه صلاح مردم بخش مرکزی است انجام شود.

رحمانیان تصریح کرد: آن تصمیمی که در نهایت توسط مسئولان استان گرفته شود قانونی و قابل احترام است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
مثل اينكه جنگ قدرت درجهرم خيلي داااااااااغه!
اهالی بخش مرکزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
دکتر رضایی دیگر شورش را در اورده اکثر مسئولا ن جهرم غیر بومی هستند مثل خودشان البته از ماست که بر ماست بنده خدا فکر کرده با این کارها اصلاح طلب می شود امیدوارم اقای مهندس حق بین در انتخابات مجلس شرکت کند تا ما از ایشان حمایت کنیم
ناشناس
-
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
اقای رضایی یک اصلاح طلب معتدل بود وچون رزمنده دفاع مقدس بود برکنار شد
يك كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
باسلام و عرض ادب،آقاي رضايي كارمند صداوسيما بوشهر بود كه چرخ فلك به كامش شد و آمد فارس، بعدش هم رفت،اگر ايشان در و جواهر هم بشوند به درد فارس نمي خورند،كسي كه در مطبوعات برعليه فارس جوسازي كنند سرنوشت بهتر از اين نخواهد داشت.
یه دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
سلام
زحمات خداپسندانه اقای حق بین بر کسی پوشیده نیست
اصلا این اقای عبدالغفور کیست؟ چه سمتی داشته؟ از کجا آمده؟ رابطه اش با مردم کجا بوده؟ و ....
آقای مجتبی حق بین زحمات بسیاری کشید و بنده بدون تعصب سیاسی بلکه بر اساس منطق و وجدان از این تغییر عجولانه و غیر کارشناسانه انتقاد دارم
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
یکی ا ز نمایندگان کارآمد در مجلس آقای د کتر رضایی است که بحق ر جهرم بسیار کار نموده و یک چهره به تمام مردمی از خو د به نمایش گذاشته است جا دارد که از ایشان تشکرو قدر دانی شود.تغییرات مدیریتی نیز با توجه به شرایط سیاسی کشور می باشد یک روز اصلاح طلب روز دیگر اصول گرا در راس کارند.