کد خبر: ۶۹۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

معارفه جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کشور در شیراز

سرهنگ حسینی گفت: راه حل توسعه و پیشرفت و عبور از موانع، اتکا و اعتماد به جوانان انقلابی و مومن و همچنین استفاده از توان داخلی است.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، مراسم معارفه جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شیراز با حضور سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز و جمعی از مسئولان و شهروندان منطقه دِراک شیراز در محل مصلای نمازجمعه شهرک گویُم برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین اشاره به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: اقتدار و سربلندی امروز ایران مرهون از جان گذشتگی و حماسه سازی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است، همواره و در برهه های مختلف پس از انقلاب اسلامی اتکا و اعتماد به جوانان انقلابی و مومن و همچنین استفاده از توان داخلی راه حل توسعه و پیشرفت و عبور از موانع بوده است. امروز نیز اعتماد به جوانان و نوجوانان بسیجی که هم در ایمان و اعتقادات و هم در مباحث علمی و تخصصی سرآمد هستند رمز موفقیت در امور است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در ادامه صحبت هایش گفت: امروز آقای علی زنگنه، نوجوان بسیجی و 13 ساله که یکی از برترین نوجوانان شمالغرب شیراز است به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهدای گمنام شهرک گویُم شیراز معرفی می شود، آقای زنگنه پیش از این در مسئولیت های مختلف، شایستگی خود را ثابت نموده است و معرفی ایشان نیز با استقبال نوجوانان بسیجی منطقه دِراک شیراز همراه شده است؛ البته جمعی از پیشکسوتان بسیج و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه دِراک شیراز به عنوان مشاور در کنار آقای زنگنه حضور خواهند داشت، برای این نوجوان بسیجی که هم در مباحث اعتقادی و ایمانی و هم در مباحث علمی و تخصصی بسیج تاکنون سرآمد بوده است در مسئولیت جدید و فرماندهی پايگاه مقاومت بسيج شهدای گمنام آرزوی موفقیت می نمایم.

سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش ضمن تشکر از حضور شهروندان، بسیجیان و مدیران شمالغرب شیراز در این مراسم گفت: امیدوارم تمام حاضران در این مراسم برای موفقیت آقای علی زنگنه در مسئولیت جدید تلاش نمایند و البته مجموعه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز از پیشنهادات و نظرات شما در زمینه بکارگیری جوانان بسیجی در مسئولیت های مختلف استقبال می نماید.

برادر بسیجی مجید فرجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی (ع) نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به این که برادر بسیجی علی زنگنه جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کشور می باشد افزود: پیشنهاد ایشان برای پُست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام از طرف نوجونان بسیجی شمالغرب شیراز مطرح شده بود که با استقبال بسیجیان حوزه سلمان فارسی (ع) و شهروندان منطقه دِراک شیراز نیز روبرو شده است.

در پایان این مراسم حکم فرماندهی پايگاه مقاومت بسيج شهدای گمنام شهرک گویُم از سوی سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به برادر بسیجی علی زنگنه اهدا شد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
0
درسته دیگه وقتی فرماندهان نواحی بیست ساله و جبهه ندیده باشن باید فرمانده پایگاه هم 13 ساله باشه ...