کد خبر: ۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

تقدیر ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا از فرمانده انتظامی فارس

سردار "حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين پيام از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامي استان فارس تقدير كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، ستاد كل نيروهاي مسلح به مناسبت روز پاسدار از سردار "احمد علي گودرزي" به عنوان يكي از فرماندهان شاخص اين ستاد تقدير كرد.

سرلشكر پاسدار دكتر مصطفي ايزدي معاون امور راهبردي و اشراف كلي فرماندهي معظم كل قوا و رئيس هيأت امناي هيئت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب در پيام خود آورده است:

برادر ارجمند سردار سرتيپ دوم احمد علي گودرزي

درود و صلوات خداوند بر مؤمنين و مجاهدان گرانقدري كه در عرصه مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران، مناصب و موقعيت ها را به فرصت خدمتگزاري و مجاهدت في سبيل الله و تأمين رضاي خداوند و خلق خدا تبديل مي نمايند.

با توجه به فعاليت هاي ارزشمند جنابعالي در منطقه غرب و شمال غرب و به پاس خدمات ارزنده تان به رزمندگان و خانواده معزز شهدا در سالي كه مقام عظماي ولايت به نام ( دولت و ملت، هم دلي و هم زباني) نام گذاري نموده اند، لوح سپاس خدمتتان اعطاء مي گردد.

تقدير فرمانده ناجا از فرمانده انتظامي استان فارس

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پيامي از سردار "احمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس تقدير كرد.

سردار "حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اين پيام از تلاش ها و زحمات فرمانده انتظامي استان فارس تقدير كرد.

در بخشي از پيام فرمانده ناجا چنين آمده است:

سرتيپ دوم احمد علي گودرزي فرمانده محترم انتظامي استان فارس

بدينوسيله از زحمات و تلاش هاي ارزشمند و مؤثر جناب عالي در جهت پيشبرد اهداف و برنامه هاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات ناجا در استان فارس كه موجبات صرفه جويي اقتصادي در هزينه ها و دقت و سرعت در تبادل اطلاعات شده، تشكر و قدرداني مي نمايم.

از پيشگاه خداوند متعال توفيق روز افزون جناب عالي را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اجراي منويات مقام عظماي ولايت و فرماندهي معظم كل قوا ( مدظله العالي) تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) خواستارم.


نظرات بینندگان