کد خبر: ۷۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی کشور در شیراز:

حماسه‌ای دیگر در مراسم تشییع شهدای غواص/ فارس در اکثر شاخص‌های امنیتی وضع خوبی دارد

سردار اشتری: در فارس در شاخص‌های امنیتی، مواد مخدر، کاهش تلفات جاده‌ای و جرائم خشن اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در شیراز با اشاره به مراسم تشییع شهدای غواص در تهران تصریح کرد: استقبال مردم، حماسه‌ای دیگر بود و گویا خود شهدا هم می‌دانند که چه زمانی باید بیایند، درست زمانی که به روحیه جهادی در همه عرصه‌ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امروز اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است و ما این سرمایه را به‌واسطه مجاهدت‌ همکاران در مرزهای دریایی، زمینی و شهرها داریم، گفت: جمهوری اسلامی بالاترین مرتبه را در سطح جهان به جهت فرهنگ، امنیت، دین‌مداری و مردم‌داری دارد.

سردار اشتری با تصریح بر این مطلب که مردم این کشور مستحق بهترین امنیت و آسایش هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی در مقابل کسانی که حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و امنیت آنها را به مخاطره می‌اندازند بااقتدار می‌ایستد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استان فارس در اکثر شاخص‌های امنیتی وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: استان فارس با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد قومیت‌ها و شاخص‌های امنیتی در وضعیت مناسبی قرار دارد ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله هست و به اقدامات و تلاش بیشتری نیاز است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در فارس در شاخص‌های امنیتی، موضوع مواد مخدر، شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز، کاهش تلفات جاده‌ای و جرائم خشن اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در برخی از شاخص‌ها روند خوبی را شاهد نیستیم که همه دستگاه‌های استان باید ریشه‌یابی کنند تا برخی از جرائم کاهش یابد.

نظرات بینندگان