کد خبر: ۷۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

قتل جوان 24 ساله در فارس به دلیل درگیری بر سر تصادف

در تحقيقات انجام شده مشخص شد سنگي كه به سر راننده خودرو اصابت كرده توسط يكي از سرنشينان خودرو پرايد به نام "م – ك" 18 ساله پرتاب شده است
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئيس پليس آگاهي فارس از دستگيري يك جوان 18 ساله خبر داد كه پس از وقوع يك فقره تصادف خسارتي بين دو خودرو، با پرتاب سنگ راننده يكي از خودرو ها كه جواني 24 ساله بود را به قتل رسانده بود.

‌سرهنگ "سيروس حيدري" در تشريح اين خبر گفت: در شب چهارشنبه آخر سال يك دستگاه خودرو دستگاه سمند با يك دستگاه خودرو خودرو پرايد برخورد و اين حادثه منجر به ايراد خسارت به دو خودرو مي شود.

وي ادامه داد: پس از وقوع اين تصادف سرنشينان خودرو پرايد كه چند نفر جوان بودند از خودرو پياده و اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودرو سمند مي كنند كه در در اين نزاع يكي از سرنشينان خودرو پرايد كه جواني 18 ساله بوده سنگي را به طرف راننده خودرو سمند پرتاب و پس از برخورد به شيشه جلو خودرو سمند به سر راننده اصابت مي كند.

رئيس پليس آگاهي فارس اظهار كرد: اين اقدام سبب مرگ راننده خودرو سمند كه جواني 24 به نام "ع – ص" بوده مي شود و پس از اين حادثه ضاربان از محل متواري مي شوند.

سرهنگ "حيدري" گفت: پس از اطلاع پليس از اين موضوع ماموران براي شناسايي و دستگيري منازعان وارد عمل شدند و با پيگيري هاي انجام شده همه منازعان كه 9 نفر بودند شناسايي و پس از دستگيري براي انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل مي شوند.

وي بيان كرد: در تحقيقات انجام شده مشخص شد سنگي كه به سر راننده خودرو اصابت كرده توسط يكي از سرنشينان خودرو پرايد به نام "م – ك" 18 ساله پرتاب شده است كه متهم نيز به جرم خود اقرار و به همراه ساير منازعان با قرار قانوني روانه زندان شدند.


نظرات بینندگان