کد خبر: ۷۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

مسن ترين مدرس دانشگاه با دانشجویانش هم كلاسي شد

مسن ترین مدرس دانشگاه پیام نور فارس به واسطه علاقه زیاد به کسب علم و دانش، ضمن حفظ کرسی تدریس زبان انگلیسی، در رشته کارشناسی حقوق این دانشگاه نیز در حال تحصیل است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ممسنی، سيستم آموزشي منحصر به فرد دانشگاه پيام نور گاه و بي گاه موجب رقم خوردن اتفاقات عجيب و در عين حال خوشآيندي مي شود. تحصيل عبداله لشكري مدرس 67 ساله دانشگاه پيام نور ممسني در كنار دانشجويانش از اين دست اتفاقات دوست داشتني است.

اين فارغ التحصيل كارشناسي ارشد رشته فرهنگ زبان باستان شناسي كه مسن ترين مدرس دانشگاه لقب هم گرفته است حالا فيلش ياد هندوستان كرده و به دليل علاقه زياد و البته ترغيب دانشجويان به جدي گرفتن تحصيل، در كنار دانشجويان كارشناسي حقوق روي صندلي هاي دانشگاه مي نشيند تا بار ديگر حديث نبوي و البته ضرب المثل ماندگار « زگهواره تا گور دانشجوي بجوي» را رنگ واقعيت ببخشد.

  عبداله لشكري، مدرس 67 ساله اين دانشگاه كه در ميان شاگردان و همكاران مدرس خود به عشق، علاقه و صبوري اش در شغل معلمي شهرت دارد، همچنان طالب علم است.

وي مي گويد: آنچنان شيفته علم هستم كه اگر شبي مطالعه نكنم، انگار گم شده اي دارم!
مسن ترين مدرس دانشگاه كه حالا مسن ترين دانشجوي دانشگاه پيام نور ممسني هم هست مي گويد: در سن 67 سالگي با مدرك كارشناسي ارشد، شوق واشتياق به تحصيل در مقطع كارشناسي دانشگاه پيام نور مرا در كنار شاگردانم روي صندلي دانشگاه نشانده است.

اين مدرس و دانشجوي دانشگاه، در خصوص انگيزه خود براي تحصيل در كنار شاگردانش هم مي گويد: پس از بازنشستگي از كسوت دبيري با توجه به علاقه به ادامه تحصيل موفق به اخذ مدرك كارشناسي ارشد رشته فرهنگ زبان باستان شناسي از دانشگاه شيراز شدم كه از سال 1377 به عنوان مدرس مدعو در دانشگاه پيام نور ممسني مشغول به تدريس شدم.

لشكري تاكيد مي كند: به جهت علاقه اي كه به آموختن دارم و همچنين تشويق وترغيب شاگردان جوانم به تحصيل و تحقق به شعار خواستن توانستن است، رشته حقوق در مقطع كارشناسي پيام نور ممسني را انتخاب كردم و قصد دارم تا مقطع دكترا نيز پيش روم.

وي شيرين ترين خاطره زندگي خود را حضور در كنار شاگردانش در كلاس درس مي داند و از اينكه دانشجويان او را با عنوان پدر صدا مي زنند احساس جواني وشادابي دارد.

گفتني است، اين مدرس دانشگاه متولد 1327از شهرستان ممسني جزء 180مدرس مدعوي است كه در دانشگاه پيام نور ممسني مشغول به تدريس و تحصيل همزمان با هم است.
نظرات بینندگان