کد خبر: ۷۰۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

امام جمعه خرامه: مردم ما یکصدا می گویند مذاکرات تحقیر آمیز را نمی پذیریم

حجت الاسلام صباحی گفت که دشمن می خواهد این مذاکرات را به یک عرصه تفرقه تبدیل کرده و جامعه ما را دو قطبی کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) به بیان اتفاقات آخر الزمان و نشانه های ظهور پرداخت و گفت: خوشا به حال کسانی که از فتنه ها در امان هستند و عاقبت به خیر می شوند.

وی راه چاره سربلندی از گذر فتنه ها را تمسک به ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: تنها راه چاره ما چنگ زدن به ولایتی است که از حضرت محمد (ص) شروع شده و به ولی فقیه متصل شده است.

حجت الاسلام صباحی به وضعیت کنونی کشور پرداخت و بیان داشت: مردم عزیز ما و همه مردم جهان اطلاع دارند که سالهاست تحریم های ظالمانه علیه ایران توسط آمریکا، اتحادیه اروپا، سازمان ملل و سازمان تجارت جهانی برای به زانو در آوردن ملت ایران اعمال شده است.

امام جمعه خرامه ادامه داد: هر کشوری به دنبال پیشرفت خودش است و ایران نیز در سایه رهبری و ولایت فقیه، پله های ترقی را طی می کند؛ تامین امنیت، استقلال، آزادی ملت و فراهم کردن اسباب رفاه مردم نیز بخشی از رسالت نظام اسلامی است.

وی در تشریح واژه سیاست عزتمندانه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در راستای نرمش قهرمانانه، اجازه مذاکرات را به دولت دادند اما با طولانی شدن این مذاکرات و باز گذاشتن مراکز هسته ای و انواع کنترل ها، ثابت شده که آمریکا به دنبال حل مسئله هسته ای ایران نیست بلکه به دنبال بهانه ای برای به دست آوردن اهداف شوم خودش است.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به هشدارها و نگرانی های رهبری گفت: مردم منتظر این هستند که باید عرصه هسته ای به عرصه افتخار و عزت تبدیل شود اما قبل از آن با توجه به رهنمودهای رهبری، مردم یکصدا و یکپارچه می گویند که مذاکرات تحقیر آمیز را نمی پذیریم.

امام جمعه خرامه ادامه داد: تحمیل نظارت های هدف دار، عدم لغو تحریم ها و نهایتا توقف تحریم، اجازه بازرسی از مراکز نظامی و اجازه بازپرسی و بازجویی از دانشمندان هسته ای، هدف نهایی دشمن است.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران به تبعیت از رهبری، لغو تحریم ها به صورت یکجا و همزمان، حفظ دست آوردهای هسته ای که به خون شهدا مزین شده، عدم وجود هر گونه مانع برای فعالیت های هسته ای، بازرسی از مراکز هسته ای در حد متعارف بین المللی و عدم وجود هر گونه محدودیت در مراکز نظامی ایران را می خواهند.

امام جمعه خرامه در تبیین مکتب امام (ره)، عقلانیت، معنویت و عدالت را اصل و اساس آن برشمرد و گفت: عقلانیت حکم می کند که به دشمن اعتماد نکنیم بلکه به داشته های خودمان تکیه کنیم، معنویت مردم بود که انقلاب را پیروز کرد و مردم همچنان به آن توجه دارند و عدالت یعنی توجه به مردم که صاحب اصلی این انقلاب هستند.

وی در پایان بیان داشت: دلیلی ندارد که ما تن به توافق ذلت بار دهیم، نباید چشممان به دستان دشمن باشد، دشمن می خواهد این مذاکرات را به یک عرصه تفرقه تبدیل کرده و جامعه ما را دو قطبی کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
قانعی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
احسنت
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
در عراقچي گيت دستاورد خون شهداي هسته اي را در پيش پاي غربيان ذبح كردند و فتح الفتوحش خواندند.. فاين تذهبون