کد خبر: ۷۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
در حمایت از «اجتماع مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید»

قادری:کسی که دلواپس نباشد از مردم نیست/ سقاچی: از هر تجمعی که موجب تقویت نظام شود حمایت می کنم

قادری گفت: در جمهوری اسلامی کسی دلواپس نباشد کلوخ است.
به گزارش شیرازه، نماینده مردم شیر از در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع دانشجویان و خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه نظام ما مردمی است و همه فعالیت ها باید به نوعی متاثر از نظرات مردم باشد؛ گفت: تبعا طیف جوان و قشرهایی که خود را در خط هبری می‌بینند؛ منویات رهبری نصب العینشان است و تلاش می‌کنند منویات رهبری در عمل هم مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

دکتر جعفر قادری با تاکید بر اینکه حرکت خود جوشی که در همه شهرهای کشور شکل گرفته جای تقدیر و تشکر دارد؛ افزود: اینکه جوانان احساس مسئولیت می‌کنند و با روحیه عدالتخواهی، استکبار تیزی و مردمی بودنشان در مسائل کلان و کلی ورود پیدا می‌کنند؛ بسیار تحسین برانگیز است.

حرکت های انقلابی جوانان پشتوانه تیم مذاکره کننده است

وی نتیجه حرکت های انقلابی نسل جوان را برای رساندن اظهار دلواپسی خود از روند مذاکران به گوش دولت را پشتوانه ای برای تیم هسته ای دانست که با قوت و قاطعیت زیر بار هر توافقی نروند و همچنین دشمن به خودش اجازه ندهد که اراده اش را بر تیم مذاکره کننده ما تحمیل کند.

ادامه داد: این حرکت ها کمک می‌کند که تیم مذاکره کننده و دولت با قدرت و قاطعیت در راستای نظرات رهبری حرکت کنند.

در جمهوری اسلامی کسی دلواپس نباشد جز سنگ و کلوخ چیز دیگری نیست

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران کسی دلواپس نباشد جز سنگ و کلوخ چیز دیگری نیست؛ تصریح کرد: همه ما نگرانی‌ و دلواپسی داریم.باید هم همین باشد و نسبت به همه موضوعات کشور احساس مسئولیت کنیم.امر به معروف و نهی از منکر‌ جزیی از اصول اعتقادی ما و قانون اساسی ماست و وظیفه تک تک ماست که در تمامی مسائل کشو ورود کنیم و دلواپسی و دغدغه داشته باشیم.

قادری تاکید کرد: هرکسی در کشور در هر جایگاه اداری و مسیولیتی ناچار است نظرات مردم را مد نظر قرار دهد.

کسی‌ که دلواپس نیست از مردم نیست

وی با بیان اینکه کسی‌ که دغدغه ندارد و دلواپس نیست نباید خود را به عنوان بخشی از مردم کشور معرفی کند؛ عنوان کرد: هرکس برای خود دغدغه، نگرانی و دلواپسی دارد ولی ما معتقدیم تا زمانی که صلابت رهبری وجود دارد؛ مجموعه هایی که در کشور حاضرند از همه چیزشان بگذرند تا مانع از تحمیل اراده دشمن بر مردم شونذ.

قادری اظهار کرد: در همه حالی مسائل را با نگرانی دنبال می‌کنیم ولی معتقدیم نگرانی ها و دغدغه ها را باید از کانال خودش در قالب تجمعات و اعتراضات آرام و شکل های منطقی دنبال کنیم.

دنبال توافق هستیم ولی توافق خوب را می‌خواهیم

نماینده شیراز در مجلس، عنوان کرد: الآن کمیسیون امنیت ملی مجلس، کلیات طرحی در حمایت از بحث های هسته ای و توجه به خطوط‌ قرمز را مصوب کرده و جزئیات هم مصوب میشود و از تصویب صحن می‎گذرد. در این طرح بر بحث خطوط ‌قرمز تاکید داریم و اجازه نمی‌دهیم تیم مذاکره کننده و یا برخی افراد که خارج از تیم مذاکره کننده چارچوب ها را نادیده بگیرند و بخواهند به هر قیمتی تن به توافق دهند. ما همانطور که رهبری اشاره کردند دنبال توافق هستیم ولی توافق خوب را می‌خواهیم تواقی که خطوط قرمز و نگرانی های ما را مد نظر داشته باشد.

قادری با تاکید بر اینکه به هیچ وجه بازرسی های فراتر از آنچه در پروتکل‌های بین المللی وجود دارد را نمی‌پذیریم، گفت: اگر‌هدف غربی ها مشخص کردن انجام یا عدم انجام فعالیت هسته ای است؛ تشعشعات هسته ای تا کیلومترها قابل تشخیص است و بنابراین نیازی به ورود به مراکز نیست. از اطراف مراکز هم می‌توانند این کارها را انجام دهند. ولیاگر بحثشان این باشد که با این بهانه فضا را برای دانشمندان هسته ای ما نا امن کنند و بلایی را که سر سوریه، عراق ‌و لیبی‌ آوردند بر سر ما هم بیاورند.؛ این آرزو را باید به گور ببرند.

حمایت می‌کنم از هر تجمعی که در جهت بیان منظقی دیدگاه ها باشد

این نماینده مجلس با اعلام حمایت از هر تجمعی که در جهت بیان منظقی نقطه نظرات و دیدگاه ها باشد؛ عنوان کرد:کم ترین انتظار از قشر جوان و دانشجو این است که نسبت به مسائل و موضوعات مختلف نگرانی ها و دغدغه های خودشان را بیان کنند.

وی در پایان با بیان اینکه طیف جوان باید از شیوه های نظام مند استفاده کند بدون اینکه کم ترین اهانتی به کسی‌ شود؛ گفت: دلیل ندارد که به کسی توهین کنیم. می‌توانیم دیدگاهایمان را محترمانه بیان کنیم. وقتی یک صدا و یک اعتراض به صورت فراگیر در‌ سطح کشور بیان شود هرکسی‌که فرد سالمی باشد مجبور است به این نگرانی ‌و دغدغه ها توجه کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهردای شیراز: غلط می‌کنند فعالیت های این‌ها را تخریب می‌کنند

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهردای شیراز نیز با تاکید بر اینکه یاولی الامر امروز ولی فقیه است؛ دستور ایشان دستور شخص امام زمان است و امام زمان هم دستور از خدا میگیرد؛ اظهار کرد: امروز در کره زمین شخصی آگاه‌تر، عالم تر و فقیه تر از رهبری و کسی که مسائل سیاسی، عبادی، نظامی و اقتصادی را هم می‌فهمد و هم می‌داند چه موقع باید عمل کند؛ وجود ندارد.

حجت الاسلام سقاچی ادامه داد: شایسته است برای عزت آینده خودمان، اسلام و شیعه پشت سر رهبری قرار بگیریم و حاضر باشیم همه زندگیمان را فدا کنیم تا بیانات رهبری محقق شود. همه باید در همه زمینه ها مطیع رهبری باشند.

از هر جتماعی که موجب تقویت رهبری و نظام باشد حمایت می‌کنیم و در آن شرکت می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ می‌بینیم که هرکجا مردم از روحانیت و ولایت جدا شدند ضربه خوردند عنوان کرد: هرموقع انسان به موقع به یاری رهبرش نشتابد از دشمن لگد می‌خورد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهردای شیراز با اعلام حمایت از دغدغه مندی جوانان انقلابی شیراز تصریح کرد: غلط می‌کنند کسانی که فعالیت های این‌ها را تخریب می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکههر حرکتی که نظام و رهبری را تقویت کند؛ حمایت می‌کنیم؛ گفت: از هراجتماعی که موجب تقویت رهبری و نظام باشد حمایت می‌کنیم و خودمان هم در این اجتماع شرکت می کنیم.


نظرات بینندگان