کد خبر: ۷۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

سرپرست ورزش و جوانان فارس: صابون حرفه‌ای شدن به تن ورزش جهرم خورده است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: حرفه ای شدن ورزش سبب شد تا شهرستان هایی که از ظرفیت های اقتصادی کمتر برخوردار بودند، مورد آسیب قرار بگیرند.

به گزارش شیرازه، علی رضایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به پیشینه درخشان این شهرستان در عرصه ورزش، گفت: جهرم در بسیاری از رشته های ورزشی یا از شیراز برتر بود یا بعد از این شهر بهترین وضعیت را داشت.

وی با بیان اینکه ورزش جهرم در رشته هایی مانند فوتبال، والیبال، کشتی و بسکتبال جزو سرآمدهای فارس بود، افزود: جهرم در رشته ای مانند دوچرخه سواری قطب کشور بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه حرفه ای شدن ورزش سبب شد تا شهرستان هایی که از ظرفیت های اقتصادی کمتر برخوردار بودند، مورد  آسیب قرار بگیرند، بیان کرد: در گذشته موفقیت ورزشکاران در قالب تیم های منتخب بیشتر بود اما حرفه ای شدن ورزش و نبود منابع مالی با وجود استعدادهای فراوان سبب آسیب دیدن ورزش شده است.

رضایی تاثیر حرفه ای شدن ورزش را در رده های پایه، نوجوانان و جوانان چشمگیر دانست و با بیان اینکه ورزش در رده بزرگسالان به طور حرفه ای و نیمه حرفه ای در جریان است، گفت: این امر سبب آسیب دیدن ورزش و استعدادهای ناب و درخشان ورزشی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس به راهکارهای برون رفت از استعدادکُشی ناشی از حرفه ای شدن ورزش اشاره کرد و گفت: راهی جز این نیست که شهرداری، صنایع و باغداران به کمک ورزش آمده و دست در دست هم دهند تا ورزش شهرستان نجات یابد.

رضایی تصریح کرد: جهرم سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است.

برچسب ها: جهرم ، ورزش و جوانان
نظرات بینندگان