کد خبر: ۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

سخنگویی سه کمیسیون مجلس به نماینده های فارس رسید

رحیم زارع سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس برای سال چهارم مجلس نهم هم به عنوان سخنگو انتخاب شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در جلسه امروز (یکشنبه، 17 خرداد) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برگزار شد و ترکیب هیئت رئیسه تغییر کرد.

شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی شد

بر این اساس، علاءالدین بروجردی در سمت ریاست کمیسیون باقی ماند. احمدرضا دستغیب که پیش از این نایب رییس کمیسیون را عهده دار بود به علت حضور در ترکیب هیئت رئیسه مجلس،‌امکان کاندیداتوری نداشت و حسین سبحانی نیا و منصور حقیقت پور به عنوان نواب اول و دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس انتخاب شدند.

همچنین نوذر شفیعی نماینده شهرستان ممسنی و رستم سخنگو و محمد حسن آصفری و سید باقر حسینی به ترتیب به عنوان دبیر اول و دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب شدند.
برومندی سخنگوی کمیسیون کشاورزی شد

صبح امروز همچنین انتخاب اعضای هئیت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس برگزار شد که طی آن  عباس رجایی نماینده اراک با اخذ 20 رای برای سال چهارم در مجلس نهم به عنوان رئیس برگزیده شد. همچنین با رای نمایندگان محمد تقی توکلی به عنوان نایب رئیس اول، ناصرصالحی نصب به عنوان نایب رئیس دوم و برومندی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدند.

محمد اسماعیل نیا نماینده کاشمر و همچنین سید علی محمد بزرگواری به عنوان دبیران کمیسیون برگزیده شدند.

رحیم زارع سخنگو ماند

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین شدند. ارسلان فتحی پور نماینده مردم خداآفرین و کلیبر در مجلس توانست اکثریت آراء را برای احراز پست ریاست کمیسیون کسب کند.

محمد حسن نژاد و روح الله بیگی ئیلانلو توانستند سمت های نایب رئیسی اول و دوم را به ترتیب کسب کنند. ابراهیم نکو و اربابی به سمت دبیر اول کمیسیون و دبیر دوم به ترتیب انتخاب شدند. همچنین رحیم زارع سخنگوی سابق کمیسیون اقتصادی مجلس برای سال چهارم مجلس نهم هم به عنوان سخنگو انتخاب شد.

نظرات بینندگان