کد خبر: ۷۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

عضو شوراي شهر شيراز: آب در برخی شهرک‌های جنوبي کمربندي شيراز قطع شده است

محمدیان گفت: متأسفانه با وجود برخي پیگیری‌ها توسط شورا، هنوز سهم آب مشخصي از آب‌های زيرسطحي شهر شيراز که به دشت سروستان ارسال می‌رود، تعيين نشده است.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، رضا محمديان در جلسه علنی شورای شهر شیراز گفت: خبرهاي مختلفي از قطع آب در شهرک‌های ضلع جنوبي کمربندي شيراز و يا نشست اراضي اطراف تخت جمشيد به گوش می‌رسد، فضاي سبز شيراز هم به دليل کم‌آبی در معرض خطر خشک شدن است.

وي تصريح کرد: متأسفانه با وجود برخي پیگیری‌ها توسط شورا، هنوز سهم آب مشخصي از آب‌های زيرسطحي شهر شيراز که به دشت سروستان ارسال می‌رود، تعيين نشده و مديران شهرداري بايد اين موضوع را جدی‌تر دنبال کنند.

رئيس کميسيون عمران شوراي شهر شيراز افزود: لازم است با توجه به ردیف‌های مرتبط در بودجه اقدامات لازم هرچه سریع‌تر براي حفظ و گسترش فضاي سبز شيراز انجام شود، از طرف ديگر مسئولين استان و نمايندگان شيراز در مجلس بايد پيگيري لازم جهت تأمين اعتبار به منظور تکميل و اجراي تصفیه‌خانه‌های شهر شيراز و شهر صدرا را انجام دهند تا بيش از اين شاهد رها شدن فاضلاب و مشکلات زیست‌محیطی و عواقب آن نباشيم.

اين عضو شورا تأکيد کرد: انتظار می‌رود شهردار با عزم راسخ و اقتدار نسبت به آغاز پروژه‌های عمراني بزرگ تعریف‌شده در بودجه و مصوب شورا مثل تالار شهر، ساختمان مرکزي شهرداري، پارک 200 هکتاري چنار راهدار، پارک مخابرات، فاز دوم پارک 50 هکتاري احمد بن موسي(ع)، بازگشايي معابر و تقاطع‌های مربوط به کمربندي شيراز و ديگر موارد اقدام کند تا رضايت مردم از عملکرد شورا و شهرداري تداوم يابد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: به نظر می‌رسد آمريکا و هم‌پیمانانش تا لحظات آخر مذاکرات هسته‌ای در فکر توطئه و زیاده‌خواهی و جوسازي عليه جمهوري اسلامي ايران هستند؛ اما بايد بدانند دولت و ملت غيور با هوشياري کامل ضمن پشتيباني از تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای صرفاً با رعايت خطوط قرمز مشخص‌شده توسط رهبري موافق با انجام توافق خواهند بود. تکفيريان سعودي هم در حال نشان دادن دندان توحش خود با قتل‌عام هرروزه زنان و کودکان و غيرنظاميان با چراغ سبز سران استکبار و آمريکا در کشور مظلوم يمن هستند.

رئيس کميسيون عمران شوراي شهر شيراز بیان کرد: در اين راستا باید دولت‌ها و ملت‌های مسلمان با هر توان ممکن نسبت به همياري اين ملت مظلوم اقدام کنند، دولت محترم نيز بايد با رايزني مداوم ديپلماتيک در منطقه، تمام تلاش خود را براي توقف اين جنايات به کار بندد.

نظرات بینندگان