کد خبر: ۷۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

رقابت 756 پشت کنکوری در قیروکارزین

مدیر آموزش ‌و پرورش قیروکارزین از شرکت 756 نفر در آزمون کنکور سراسری 94 در قیروکارزین خبر داد.

به گزارش شیرازه، دانیال رستمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون اظهار داشت: این اداره با آمادگی کامل به استقبال کنکور سراسری می‌رود و تمام تدابیر و اقدامات برای برگزاری آن از جمله مکان‌های مناسب و وسایل سرمایشی که از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای اولیا است اندیشیده شده و همچنین عوامل اجرایی زبده و باتجربه این آزمون نیز انتخاب ‌شده‌اند.

وی از شرکت 756 نفر در آزمون سراسری 94 در قیروکارزین خبر داد و خاطرنشان کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه 21 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعد از ظهر پنج شنبه 21 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 22 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعد از ظهر جمعه 22 خرداد هم‌زمان با سراسر کشور در قیروکارزین برگزار می‌شود.

مدیر آموزش ‌و پرورش قیروکارزین با اشاره به آمار تفکیکی حضور دختران و پسران این شهرستان در کنکور امسال افزود: آزمون گروه ریاضی و فنی با حضور 51 پسر و 7 دختر، آزمون گروه هنر با حضور 5 پسر و 17 دختر، آزمون گروه علوم تجربی با حضور 349 دختر و 148 پسر، آزمون زبان‌های خارجه با حضور 12 پسر و 19 دختر و همچنین آزمون گروه علوم انسانی با شرکت 104 دختر و 44 پسر در قیروکارزین برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با معرفی حوزه‌های برگزاری این آزمون در قیروکارزین ادامه داد: برگزاری این آزمون‌ها در قیروکارزین در سه حوزه دبیرستان تربیت، هنرستان الزهرا(س) و هنرستان شهید مرادی شهر قیر انجام می‌شود.

رستمی گفت: درب حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت هفت صبح و بعدازظهرها رأس ساعت 14:30 بسته خواهد شد و فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها در ساعت 7:30 و بعدازظهرها رأس ساعت 15 آغاز می‌شود، از این رو از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی، به حوزه امتحانی ممانعت می‌شود.

وی تصریح کرد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاک‌کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.

مدیر آموزش‌ و پرورش قیروکارزین در پایان از همکاری فرمانداری این شهرستان، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، مدیریت برق، آبفای شهری، شهرداری شهر قیر، مخابرات، اولیای دانش‌آموزان و تمام کسانی که به این اداره در برگزاری کنکور امسال کمک می‌کنند، تشکر کرد.

نظرات بینندگان