کد خبر: ۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان 22 بهمن شیراز + عکس

وقوع آتش سوزی در یک منزل دو طبقه واقع در خیابان 22 بهمن، ده ها آتش نشان را به مقابله با آتش طلبید.
شیرازه، به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این حادثه روز گذشته در خیابان  22بهمن اتفاق افتاد و در ابتدا آتش نشانان ایستگاه یک با دریافت خبر حادثه به آدرس داده شده شتافتند.

آنها به محض حضور در محل و مشاهده گستردگی حریق تقاضای نیروی کمکی کردند و 20 آتش نشان دیگر از ایستگاه های9و12و3و11و14 به تیم عملیاتی مذکور پیوستند.

 بنا به گفته افراد حاضر در محل ، حادثه در هنگام اجرای ایزوگام بر بام ساختمان و ریزش شعله های آتش بر روی چوب های زیر شیروانی آغاز شد و سپس کل ساختمان طعمه حریق شد.

آتش نشانان به سرعت دست بکار ایمن سازی و اطفای حریق شدند و به محض ورود به محل حادثه ضمن ایمن سازی ساختمان و قطع برق و گاز، گستره حریق را محاصره کرده و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبرسانی شعله های آتش را کنترل و اطفا کردند.

وجود شیر هیدرانت در خیابان 22بهمن از تمهیداتی بود که سازمان آتش نشانی به همین منظور پیش بینی کرده بود و امر امدادرسانی را بسیار تسهیل نمود.

گفتنی است این شیرهای هیدرانت هر یک ارزش یک ایستگاه آتش نشانی را دارد که مسیر آبرسانی به خودروهای آتش نشانی و نیروهای عملیاتی را بسیار کوتاه می کند. نصب این شیرها در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

نظرات بینندگان