کد خبر: ۷۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

اقدام شایسته فرماندار کازرون در حمایت از تولیدات محلی

فرماندار کازرون در اقدامی تحسین برانگیز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان، هنگامی که مشاهده کرد جهت پذیرایی، آب میوه های تولید خارج از کازرون خریداری شده است، مانع از توزیع آن در جلسه شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، فرماندار کازرون در اقدامی تحسین برانگیز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان، هنگامی که مشاهده کرد جهت پذیرایی، آب میوه های تولید خارج از کازرون خریداری شده است، مانع از توزیع آن در جلسه شد.

حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون اعلام کرد: وقتی آبمیوه با کیفیت خوب در شهرستان کازرون تولید می شود نیازی نیست که از مواد غذایی خارجی استفاده شود.

وی گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند وقتی جنس داخلی مصرف می کنید ثروت ملی را افزایش داده اید، ما باید برای رونق دادن به اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

فرماندار کازرون در بخش دیگر سخنانش گفت: در صورتی که اداراتی باشند که هنوز اعتبارات را در بخش های عمرانی و پروژه های مصوب هزینه نکرده اند هرچه زودتر اقدام کنند.

این اقدام فرماندار در حالی صورت می گیرد که برخی از صنایع غذایی کازرون علیرغم کیفیت مناسب، به دلیل نبود بازار عرضه، دچار مشکلاتی شده است.

شاید انتظار بی جایی نباشد که ادارات شهرستان کازرون، در خریدهای مورد نظر اداره خویش، کالاهای ساخت کازرون را در اولویت قرار داده تا با این کار باعث دلگرمی تولید کنندگان شهرستان شوند.




نظرات بینندگان