کد خبر: ۷۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

ویژه برنامه های حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ماه مهمانی خدا + جزئیات

هر روز بعد از ظهر نیز جلسات سخنرانی موضوعی ساعت 19:30 با حضور علما و خطیبان برجسته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، آیین جزء خوانی قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین جلسه قرآنی جنوب کشور هر روز قبل از اذان ظهر و از ساعت 11 و 30 دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه قرآنی قلب سلیم، برپایی جلسات سخنرانی با حضور علما و روحانیون برجسته شیراز و کشور، که همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام ماه مبارک رمضان است.

براساس این گزارش در دهه اول ماه مبارک رمضان آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در دهه دوم آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و در دهه سوم این ماه، آیت‌الله موحد نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی فارس، برای زائران سخنرانی خواهند داشت.

هر روز بعد از ظهر نیز جلسات سخنرانی موضوعی ساعت 19:30 با حضور علما و خطیبان برجسته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش ایسنا، با توجه به تنوع مخاطبین، برنامه‌های جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان، بانوان، دختران تازه به سن تکلیف رسیده و عموم مردم در نظر گرفته شده است.

آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) شیراز در راستای آشنایی و ایجاد انس دختران 9 ساله با فریضه روزه، ویژه برنامه روزه اولی‌ها با عنوان تسنیم(چشمه بهشتی)، شامل تئاتر، مسابقه و غرفه‌های بازی ویژه مفاهیم مرتبط با ماه مبارک رمضان، را به مدت 10 شب در بوستان کودک پیش بینی کرده است.

رونمایی از پایگاه اینترنتی "نوجوانه" ویژه نوجوانان و جوانان، برگزاری کارگاه‌های ده روزه حضرت شناسی و مهارت‌های روابط زوجین از 30 خرداد ماه لغایت 10 تیرماه و هفتمین دوره مسابقات عشق کتاب، از دیگر برنامه‌های آن حرم مطهر در ماه مهمانی خدا است.

نظرات بینندگان