کد خبر: ۷۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس اعلام کرد:

بانک اطلاعات جاعلان اسناد اموال غیر منقول فارس تشکیل شد

رحمانیان گفت: سال گذشته دو تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز و اداره کل تعاون استان در زمینه پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، احمد رحمانیان در نشست خبری گفت: سال گذشته 40 هسته تخصصی و معین سلامت اجتماعی با رویکرد پیشگیری از جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی در استان تشکیل شد.

وی افزود: سال گذشته دو تفاهم‌نامه نیز با شهرداری شیراز و اداره کل تعاون استان در زمینه پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس بیان کرد: در سال گذشته طرح پیشگیری از سرقت و تخریب اموال عمومی تهیه و مناطق آلوده و جرم خیز استان فارس شناسایی شد.

رحمانیان گفت: سال گذشته بانک اطلاعات جاعلان اسناد اموال غیر منقول استان فارس تشکیل و راه اندازی شد.

رحمانیان تصریح کرد: با تصویب طرح های پیشگیری از سرقت های خرد و اماکن و منازل در سال گذشته وقوع سرقت در استان فارس 20 درصد کاهش یافت که در این راستا در سال گذشته سرقت مسلحانه 26 درصد، سرقت طلا فروشی 80 درصد، سرقت مغازه 35 درصد، سرقت منازل 21 درصد در استان فارس کاهش یافت.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ورودی پرونده کیفری در 22 حوزه قضایی و ورودی پرونده‌های حقوقی در 16 حوزه قضایی استان کاهش یافته است.

نظرات بینندگان