کد خبر: ۷۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

سردار گزنی: برخی از شاگردان امام، عامل تحریف شخصیت این بزرگ مرد تاریخ هستند

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در سومین نشست بصیرتی عاشقان ولایت شهرستان سروستان گفت: مقابله با تحریف شخصیت امام خمینی(ره)،نشانه بصیرت مکتبی و انقلابی است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در آستانه سالروز حادثه تروریستی 7 تیر و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی، سومین نشست بصیرتی عاشقان ولایت با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و مردم ولایت مدار و بصیر سروستان در مجموعه ورزشی 9 دی این شهرستان برگزار شد.

براساس گزارش سروآنلاین، در ابتدای این مراسم،سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در سخنانی ضمن تقدیر از حضور آگاهانه و دائمی مردم این شهرستان در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی،مرهون خون پاک شهدا، حضور آگاهانه مردم در همه صحنه ها و پایبندی آنان به اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد.

وی ضمن تجلیل از حمایت دائمی و همه جانبه مردم شهید پرور شهرستان سروستان از منویات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص مذاکرات هسته ای تصریح کرد:حفظ عزت و منافع ملی، رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی و همچنین مقابله با زیاده خواهی های غرب به ویژه ممنوعیت بازدید از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان هسته ای کشورمان که از جمله تاکیدات امام خامنه ای است، از جمله دلایل حمایت مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان سروستان از تیم مذاکره کننده هسته ای می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه سخنان خویش با اشاره به حادثه ناگوار هفتم تیرماه سال 1360 و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام(ره) و انقلاب توسط گروهک منافقین کور دل تصریح کرد: مظلومیت شهید دکتر بهشتی و یارانش از یک سو و ننگ این حادثه تروریستی بر پیشانی منافقین و خائنین به ملت و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.

در ادامه این مراسم سردار گزنی،جانشین فرمانده سپاه فجر استان فراس در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور سروستان در این مراسم و تجلیل از مقام شامخ شهدای 7تیر به ویژه شهید مظلوم دکتر بهشتی اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)،جبهه کفر و نفاق همه تلاش خود را در جهت تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت و علیرغم همه تهدیدات، تحریم ها و تهاجمات در جبهه های جنگ سخت و جنگ نرم  نتوانست به اهداف خویش دست یابد و بر عکس روز به روز بر اقتدار و محبوبیت این انقلاب و این ملت شهید پرور در جهان افزوده شد.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: عنایات خاصه خداوند به این ملت و این کشور از ابتدای حرکت انقلاب تاکنون موید تحقق وعده الهی است که در قرآن کریم آمده و تاکید دارد:خداوند از مومنینی که در راه او  با جان و مال خویش مجاهدت می کنند، حمایت خواهد کرد و آنان را تنها نخواهد گذاشت.

جانشین سپاه فجر استان فارس همچنین افزود: ایمان به خدا و توکل بر او و حرکت مداوم و هوشیارانه در مسیر مطمئن ولایت،رمز موفقیت و سرافرازی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به شکست ایادی استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته اظهار داشت: امروز دشمن با توجه به شکست های مفتضحانه خویش در برنامه هایی همچون؛ جنگ تحمیلی 8 ساله،جنگ فرهنگی و همچنین فتنه های داخلی 78 و 88 تلاش دارد با تحریف شخصیت و منش حضرت امام خمینی(ره) در میان اقشار مختلف مردم کشور،تفرقه ایجاد کند تا شاید بتواند از این منظر به هدف نهایی خویش که همان براندازی نظام اسلامی است دست یابد اما به لطف خدا و با وجود  شخصیتی همچون رهبر معظم انقلاب در راس این کشور اسلامی و روشنگری های معظم له در همه امور جاری کشور و جهان اسلام، همه این تلاش ها و نقشه های شیطانی نقش بر آب است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی چند هفته اخیر در خصوص جلوگیری از تحریف شخصیت،تفکر و خط مشی امام راحل، تصریح کرد: بیان قاطع، شیوا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هشدارهای معظم له به مردم و مسئولان نظام درخصوص مقابله با جریان تحریف شخصیت جهانی حضرت امام خمینی(ره) و هوشیاری درمقابل توطئه دشمن در این زمینه، نشان گر اهمیت و حساسیت فوق العاده این موضوع می باشد.

سردار گزنی همچنین افزود: تفکر و خط مشی امام خمینی(ره) بر گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است و تلاش جبهه کفر و نفاق در جهت حذف اسلام ناب محمدی(ص) و ارائه اسلامی پوشالی، بی تفاوت در قبال جامعه مسلمین و به تعبیر حضرت امام(ره)؛ اسلام آمریکایی به مسلمانان جهان است.

وی در تبیین اهداف نظام سلطه از معرفی اسلام آمریکایی به بیان برخی ویژگی های آن پرداخت و اظهار داشت: اسلام بی تفاوتی در قبال مردم و جامعه،تعظیم و تکریم ظاهری برای خدا، بی بصیرتی و تسلیم در مقابل جبهه باطل ،جدایی دین از سیاست،محدود شدن دین مبین اسلام به شعائر ظاهری و در نهایت اسلام آخوندهای درباری ، اسلام داعشی و حمایت از صهیونیسم از جمله ویژگی های اسلام مدل آمریکایی است که حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا به مقابله با آن پرداخته و تلاش وافری نسبت به معرفی اسلام ناب محمدی(ص) داشتند.

وی در تفهیم اهمیت بحث تحریف در دین و تحریف در شخصیت امام راحل تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد آنیم که کسانی که خود را شاگرد مکتب امام(ره) می دانند،خود عامل تحریف شخصیت این بزرگ مرد تاریخ پرداخته و سعی دارند که با ارائه تفکرات خویش، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را صرفا به عنوان یک شخصیت تاریخی معرفی کنند که دوره ی وی تمام شده است.

سردار گزنی در ادامه این مطلب تاکید کرد: بصیرت امروز مقابله با تحریف کنندگان شخصیت،تفکر و خط مشی روشن امام خمینی(ره) و حرکت مداوم  و هوشیارانه عموم امت حزب الله در خط ولایت می باشد و این مهم نیازمند داشتن بصیرت فردی و اجتماعی بوده که از جمله تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با سران 1+5 وحمایت قاطعانه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت:حمایت مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب از تیم مداکر کننده هسته ای کشورمان در راستای تقویت روحی و روانی آنان و همچنین بیان صریح مواضع قاطع جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی های کشورهای غربی، نشان از اوج  دوراندیشی و دقت نظر معظم له در خصوص حفظ عزت و منافع ملی است.

وی در پایان سخنان خویش ضمن توصیه به بسیجیان حاضر در گردان های بیت المقدس و امام حسین(ع) شهرستان سروستان تصریح کرد: آمادگی صد در صدی و همه جانبه شما بسیجیان در همه زمینه های علمی، فرهنگی،اجتماعی ،نظامی، اقتصادی و غیره به عنوان یک شاخصه مهم بسیجی و تلاش در جهت بصیرت افزایی در سطح جامعه، یکی از نیازهای دائمی شما سربازان ولایت می باشد و قطعا باید در مقابل همه تهاجمات دشمن هوشیار و آماده بود.

نظرات بینندگان