کد خبر: ۷۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

شرور مسلح در درگيري با مأموران پلیس فارس به هلاكت رسيد

مأموران جهت دستگيري فرد شرور دستور ايست دادند كه وي بدون توجه مجددا" اقدام به تيراندازي كرده كه در نهايت فرد شرور توسط مأموران به هلاكت رسيد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي استان فارس از به هلاكت رسيدن يك شرور مسلحي كه با اقدامات خود باعث ايجاد ناامني در شهر شيراز شده بود، خبر داد.

سردار احمد علي گودرزي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي ارجاع يك فقره پرونده از سوي مرجع قضائي مبني بر درگيري مسلحانه توسط يك نفر، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه اين فرد را در يكي از شهرك هاي اطراف شيراز مورد شناسايي قرار داده و با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: اين فرد شرور كه عرصه را بر خود تنگ مي ديد اقدام به تيراندازي به سوي مأموران كرده و قصد متواري شدن از آن منطقه را داشت.

سردار گودرزي گفت: مأموران جهت دستگيري فرد شرور دستور ايست دادند كه وي بدون توجه مجددا" اقدام به تيراندازي كرده كه در نهايت فرد شرور توسط مأموران به هلاكت رسيد.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: در بازرسي از محل درگيري و مخفيگاه اين فرد يك قبضه سلاح كلت كمري، يك تيغه خشاب به همراه دو فشنگ، يك سوت مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه، يك عدد خودكار دوربين دار جاسوسي، سه قبضه سلاح سرد و سه دستگاه گوشي تلفن همراه كشف شد.

وي گفت: در سوابق اين فرد شرور اقدامات مجرمانه اي همچون مشاركت در خريد و فروش و نگهداري سلاح غير مجاز، خريد و فروش مواد مخدر،قدرت نمايي با سلاح سرد و گرم و مشاركت در يك فقره قتل ديده مي شود.

سردار " گودرزي" با هشدار جدي به افرادي كه با اقدامات خود قصد ايجاد بي نظمي و ناامني در سطح جامعه را دارند، افزود: خادمان مردم در انتظامي استان فارس به شدت با اينگونه افراد برخورد قانوني انجام خواهند داد و ضمن دستگيري آنها را به مقام قضائي معرفي خواهند كرد.


نظرات بینندگان