کد خبر: ۷۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۴

قادرآبادی ها محو اسرائیل از صفحه روزگار را فریاد زدند + تصاویر

مردم مومن و روزه دار قادرآباد با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با دیگر مسلمانان جهان و مردم فلسطین، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند.

به گزارش شیرازه به نقل از  بام فارس، مردم قادرآباد همانند امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی با حضور پرشور  و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌گام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ـ مد ظله العالی ـ با آرمان‌ حضرت امام خمینی ـ رحمت‌الله علیه‌ ـ که‌‌ همان آزادی قبلۀ اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

مردم موحد و ولایتمدار این شهربا دردست داشتن دست نوشته هایی با مضمون فلسطین پاره تن اسلام است، قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از قدس شریف بر همه مسلمانان لازم است، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را فریاد و محو اسرائیل را خواستار شدند.
گفتنی است :قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1394 که در8 بند تهیه و تنظیم شده و حاوی بیان آرمان‌ها، خواسته‌ها و مواضع ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی در خصوص فلسطین اشغالی، آزادسازی قدس شریف بود برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ، در مصلای نماز جمعه قادرآباد خوانده شد.

 

 

 

 

نظرات بینندگان