کد خبر: ۷۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۴
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شیراز:

در صورتی که مذاکرات به نتیجه برسد مسیر برای نابودی اسرائیل هموار می شود

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در پیش است و مسلمانان بیدار و حاضر به دنبال این مهم هستند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمدحسن اختری ظهر امروز در پایان راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: امروز مردم بار دیگر فریاد دفاع از مظلومان و تمام ستم‌دیدگان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

وی با اشاره به گذشت بیش از 60 سال از اشغالگری قدس گفت: این موضوع با پشتیبانی دولت‌های غربی و سردمداری آمریکای خون‌آشام و با حمایت برخی کشورهای عرب در حال انجام است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه روز جهانی قدس به حرکتی جهانی و بین‌المللی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: اسرائیل امروز در بدترین شرایط سیاسی، نظامی و اقتصادی قرار دارد؛ حزب‌الله شکست مقتدرانه به اسرائیل وارد کرده و از آن زمان تاکنون اسرائیل نتوانسته پشت راست کند و جایگاه خود را نیز از دست داده است.

وی تأکید کرد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در پیش است و مسلمانان بیدار و حاضر به دنبال این مهم هستند.

حجت‌الاسلام اختری با اشاره به اینکه دولت فرانسه به‌عنوان مزدور اسرائیل و عربستان در مذاکرات حاضر شده است گفت: فرانسه به‌دنبال سنگ‌اندازی در مذاکرات است تا به نتیجه مطلوب ایران منجر نشود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: در صورتی که مذاکرات به نتیجه برسد بدترین وضعیت برای عربستان و اسرائیل در منطقه به‌وجود آمده و در واقع مسیری برای نابودی اسرائیل است.

وی بیان کرد: امروز عربستان و آل سعود نیز به‌دنبال شکستن مقاومت هستند و در این راستا مقاومت و ایستادگی ملت‌های مسلمانان  به رهبری امام خامنه‌ای یک اصل است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز راه اسرائیل به کشورهای اسلامی بسته شده و تنها از طریق دریا است گفت: اسرائیل باید در میان دریا که تنها راه او است غرق شود.

حجت‌الاسلام ختری با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک تحلیل نیست افزود: اسرائیلی‌ها نیز نشانه‌های نابودی‌شان را احساس کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی کشورمان و ملت‌های مسلمان دیگر همراه با بیدارشدگان اسلامی منجر به نابودی اسرائیل می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر اینکه باید به تبعیت از آرمان امام خمینی(ره) به آزادی قدس بیندیشیم اظهار داشت: امروز بار دیگر فریاد دفاع از مظلومان و همه به ویژه مردم مظلوم فلسطین پاسخ داده شد.

حجت‌الاسلام اختری افزود: اگر امروز شاهدیم جنایتکاران و تکفیری‌های تروریسم دشمنان اسلام و مسلمانان در عراق، سوریه، بحرین و هرکجای دیگر از این کشورهای اسلامی و آزادی‌خواده جنایات انجام می‌گیرد تمام اینها در امتداد خط توطئه علیه سیاست اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس به حرکت جهانی و بین‌المللی تبدیل شده است تصریح کرد: این مراسم هر سال با شور بیشتر و گسترده‌تر برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: فلسطین به مسأله جهانی تبدیل شده و تمام توطئه‌ها علیه آنها شکست خورده است.

حجت‌الاسلام اختری خاطرنشان کرد: اگر تروریست‌ها مسلح می‌شوند و اگر رژیم جنایت‌کار آل سعود با پشتیابی آل خلیفه و تمام این کشورهای عربی مردم یمن را به خاک و خون می‌کشند برای آن است که مسلمانان بیدار شده و حاضر نیستند این توطئه‌های جنایت‌کاران عربی را بپذیرند.

وی با اشاره به مقاومت مردم بحرین بیان کرد: مردم بحرین بیش از 5 سال در مقابل جنایت آل سعود که با حمایت‌های بین‌المللی انگلیس، فرانسه و غیره انجام می‌شود مقاومت می‌کنند و با این وجود این جنایات ادامه دارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: اگر علمای کشورهای اسلامی، عربی و کشورهای غربی در مقابل اشغالگری آل سعود در بحرین ایستاده بودند و این جنایات را محکوم کرده بودند امروز عربستان به خود اجازه نمی‌داد مردم یمن را بیش از 100 روز به خاک و خون بکشد.

نظرات بینندگان