کد خبر: ۷۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

امام جمعه خنج: اقدام نمایندگان فارس شجاعانه بود

صفایی، اقدام نمایندگان استان در اعتراض به معرفی گزینه حاشیه ساز دولت برای استانداری فارس را شجاعانه دانست و عنوان کرد: این اقدام نشان از استقلال و عدم وابستگی حزبی نمایندگان است.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، امام جمعه تشیع خنج در گفتگو با خنج کهن با اشاره به حواشی انتخاب استاندار جدید فارس، گفت: سال 1394، با درایت و عنایت ویژه ای که مقام معظم رهبری داشتند، تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شد و این یک مسیر دو طرفه است که همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم اوضاع وخیم اقتصادی و شرایط حساس سیاسی را به خوبی مدیریت کرده و این شعار را نه در حرف، بلکه در عمل محقق نماییم.

اقدام نمایندگان فارس در مجلس، نشان از استقلال و شجاعت آنهاست

حجت الاسلام رضا صفایی افزود: در این راستا، مردم بسیار بزرگوارانه و شرافتمندانه کمبودها را به جان خریدند و تحمل کردند، دولت نیز باید صادقانه در خدمت به مردم با تمکین خواسته ها و نیازهای مردم، سعی در رفع مشکلات نماید و حسن نیت خود را ثابت کند.

وی اظهار داشت: دولتی که با شعار اعتدال از مردم رﺃی اعتماد گرفته، باید در جهت اعتدال گام بردارد، نه اینکه با برخی جهت گیری های یک طرفه، دل مردم و نخبگان را برنجاند. اگر دنبال خدمت هستیم، باید سعی کنیم اولویت ها را در نظر بگیریم و گام به گام در مسیر رفع موانع قدم برداریم.

امام جمعه خنج عنوان کرد: اقدام شجاعانه نمایندگان استان در اعتراض به معرفی گزینه حاشیه ساز دولت برای استانداری فارس، نشان از استقلال و عدم وابستگی حزبی نمایندگان ملت و صرفاً در جهت خدمت رسانی بهتر دولت به مردم بود.

صفایی اضافه کرد: استان عریض و طویل فارس نباید محل امنی برای اخلال گران و مدیران پرحاشیه باشد. چرا گوش خود را بر شنیدن حرف های مردمی می بندیم و برخی اوقات با ملاحظات سیاسی با زندگی مردم بازی می کنیم؟ از دولت خدمتگزار، امیدِ تعامل و همراهی داریم تا بهانه دست برخی سودجویان ندهد.

نظرات بینندگان