کد خبر: ۷۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۴

اقامه نماز عید فطر در سروستان به شکرانه یک ماه بندگی + تصاویر

با حضور کم نظیر مردم مومن و بصیر سروستان،آیین باشکوه نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی،امام جمعه سروستان در مصلی امام خامنه ای این شهرستان برپا شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به نقل از سروآنلاین، همزمان با سراسر ایران اسلامی،آیین باشکوه نماز عید فطر با حضور مردم مومن،بصیر و ولایت مدار سروستان و به امامت حجت الاسلام ابراهیمی،امام جمعه این شهرستان در مصلی امام خامنه ای برپا شد.

در این مراسم باشکوه،مردم خداجوی این خطه از ایران اسلامی، بعد از یک ماه روزه داری و حضور در ضیافت الهی،سر به آستان شکر ساییدند و خداوند کریم را به دلیل رحمت و مغفرت واسعه اش ستودند.

امام جمعه سروستان در خطبه های این نماز، ضمن دعوت همه مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی،خطاب به نمازگزاران گفت: حفظ دستاوردهای بزرگ ماه ضیافت الهی یک وظیفه مهم و اساسی است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نتایج روزه داری اظهار داشت: نتیجه روزه ماه مبارک رمضان، ذخیره تقوا در دل و جان ماست.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به ماهیت استکبارستیزی دین مبین اسلام تاکید کرد: تا زمانیکه قرآن هست، استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت.

وی ضمن محکومیت جنایات آل سعود در حمله به مردم مسلمان و مظلوم یمن تصریح کرد: دفاع از مظلوم یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی است و بر این اساس، نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت قاطع خویش را از مردم ستمدیده و مظلوم یمن ادامه خواهد داد. 

امام جمعه سروستان در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر از فرمانداری، شهرداری و اداره راه و شهرسازی این شهرستان که در فراهم کردن فضای مصلی امام خامنه ای سروستان جهت برگزاری مراسم نماز عید فطر امسال تلاش نمودند تقدیر کرد و خواستار ادامه کمک های مردمی در جهت ادامه ساخت و تجهیز این مرکز بزرگ فرهنگی و معنوی شد.


گوشه هایی از این مراسم باشکوه از نگاه دوربین؛


 

 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان