کد خبر: ۷۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۴

شفا گرفتن یک زائر در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع)

یک زائر کهنسال عراقى که براى درمان چشمان خود قصد سفر به ایران را داشت، ساعاتى پیش از سفر در پیشگاه مرقد مطهر امیرالمؤمنین(ع) شفا گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه رسمی آستان قدس علوی، «جبار حشفا گرفتن یک زائر در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع)سین الزبیدى» شهروند عراقى 71 ساله از اهالى شهرستان الخالص در استان دیالى به منظور درمان بینایى خود در ایران به شهر نجف آمد تا از طریق فرودگاه نجف به ایران سفر کند. وى ساعاتى پیش از رفتن به فرودگاه براى زیارت و عرض ارادت به حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام به بارگاه مطهر شرفیاب شد اما در کمال ناباوری کرامت و عنایت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام شامل این زائر با ایمان شده و چشمانش به برکت این امام بزرگوار شفا یافت.

این زائر شفا یافته در این رابطه گفت: براى سفر به ایران و درمان بینایى خود بلیت تهیه کرده بودم و ساعاتى قبل از رفتن به فرودگاه به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام رفتم. وقتى روبه‌روى ضریح مطهر رسیدم به شدت گریه کردم و از امام شفاى چشمانم را طلب کردم. وقتى از حرم بیرون آمدم به یک مغازه صرافى رفتم تا براى سفر و هزینه درمان پول ایرانى تهیه کنم. وقتى مشغول شمارش اسکناس‌ها بودم متوجه شدم چشمانم شفا پیدا کرده است.  

جبار الزبیدى با وجود شفاى چشمانش تصمیم گرفت براى زیارت حضرت على‌بن موسى‌الرضا علیه السلام و فاطمه معصومه علیها السلام به ایران سفر کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان