کد خبر: ۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

«خادم» از گله دار رفت

مراسم تودیع امام جمعه گله دار حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد رضا خادم در مسجد جامع المهدی (عج) گله دار با حضور جمعی از مسئولین نهادهای دولتی و نظامی و همچنین روحانیون تشیع و علمای اهل سنت و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، مراسم تودیع امام جمعه گله دار حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد رضا خادم در مسجد جامع المهدی (عج) گله دار با حضور جمعی از مسئولین نهادهای دولتی و نظامی و همچنین روحانیون تشیع و علمای اهل سنت و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.
رستمی بخشدار گله دار؛ ضمن خوش آمد گویی خدمت مدعوین بیان داشت: تودیع انسان بزرگواری است که در امر توسعه ی منطقه تلاش های فراوانی داشته اند.
در این مراسم حضرت حجت الاسلام والمسلمین واعظی، به نمایندگی از علما و روحانیون فال ضمن خطابه ای از زحمت های دکتر خادم تشکر فراوان کرد و نقطه ی قوت عملکرد وی را تلاش و تقویت اتحاد و همدلی خواند.
غلامپور نماینده فرماندار نیز دکتر خادم را منشأ خیر و برکت خواند و به تشریح تلاش های وی در جهت توسعه ی بخش و شهرستان پرداخت.
همچنین شیخ منصور حسینی از علمای اهل سنت گله دار نیز دکتر خادم را نماد وحدت در منطقه دانست و از همکاری بسیار نزدیک وی با علمای اهل سنت نیز نکاتی را ارائه کرد.
در پایان؛ حجت الاسلام خادم، با تقدیر و تشکر فراوان از همه ی مسئولین و مردم منطقه گله دار اظهار داشت: در این منطقه هم باید بین شیعه و سنی وحدت باشد و هم بین نیروهای ارزشی. 

وب در ادامه به بیان جایگاه شخصیت امام جمعه و نماز جمعه پرداخت و گفت:  لازمه ی پیشرفت این منطقه و برون رفت از شرایط  محرومیت، اتحاد و همدلی مردم با یکدیگر و حمایت از امام جمعه می باشد.

در پایان نیز هدایا و لوح تقدیرهایی از طرف شخصیت ها و ادارات به دکتر خادم جهت یادبود و گرامیداشت وی اهدا شد.

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

امام جمعه گله دار

 


برچسب ها: لامرد ، امام جمعه ، خادم
نظرات بینندگان